ویرگول
ورودثبت نام
رعنا سنجیده
رعنا سنجیده
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بعد از یکسال‌ونیم به باشگاه برگشتم

تجربه دوباره ورزش کردن

بعد از یک سال و هفت ماه دوباره باشگاه رفتن رو شروع کردم، جلسه اول اونقدر که فکر می‌کردم سخت نبود و گذشت ولی جلسه‌ی بعد حسابی کوفته بودم و نمی‌تونستم تمرینات ساده رو انجام بدم؛ جلسه سوم دلم می‌خواست برای خودم بهونه بتراشم و سرکلاس نرم!

راستش از من بعید بود؛ منی که یه زمانی ارشد کلاس‌مون بودم حالا داشتم فکر می‌کردم برم سرکلاس یا نه! رفتم و خیلی خوب هم گذشت.

فلش بکی به گذشته

اگه بخوام به گذشته برگردم، باید بگم از بیست سالگی کلاس رزمی رو شروع کردم و کیک‌بوکسور شدم. دقیقا قبل از کرونا می‌خواستم به اولین مسابقه‌ام برم ولی یک ماه کنسلی مسابقه به دوسال تبدیل شد و هنوزم مسابقات تشکیل نشده. منم منتظر بودم که کرونا تموم بشه تا با خیال راحت به تمرین‌مون برگردم ولی کرونا قصد رفتن نداشت و منم برای ورزش دلم تنگ شده بود.

چطوری شروع کردم؟

اولین قدم این بود که برای ورزشم زمان کنار بذارم. یعنی الان می‌دونم تو هفته سه ساعت ورزش می‌کنم و این سه ساعت برای من شوخی بردار نیست و هرطور شده باید خودمو به کلاس برسونم تا به روزهای گذشته برسم. گزینه بعدی هم تغذیه است. یعنی باید بعضی خوراکی‌هارو کمتر کنین تا موقع ورزش سرحال باشین.

ولی اگه تا حالا ورزش نکردین یا زیاد سمتش نرفتین، اراده‌تون رو جمع کنین و شروع کنین! قدم اول مهم‌ترین و طولانی‌ترین بخش این مسیره، شروع کنین و ادامه بدین تا حال‌تون بهتر بشه.

ورزشکروناکیک‌بوکسفیتنسشروع
نویسنده‌ای که عاشق نوشتن شده. تلاش می‌کنم در این مسیر به دیگران کمک کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید