ویرگول
ورودثبت نام
رضا شاکری
رضا شاکری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

صورتجلسه نوشتن برای جلسات دولتی‌هاست!

اوایل که با واژه صورت‌جلسه آشنا شدم، خیلی باهاش گارد داشتم؛ یک واژه خشکِ ضدِ فضای استارتاپی بود برام. می‌گفتم چابکی رو ازمون می‌گیره و به نظر کار بیهوده‌ایه!
اما الان...
حتی برای جلسات کوتاه ۲ نفره هم صورت جلسه می‌نویسم!


علت اینکه صورت جلسه برام مهم شد این بود که دیدم محتوای جلسات‌مون (مخصوصاً جلسات درون سازمانی) انگار تکراری شده و هرهفته داریم چندتا موضوع تکراری رو بررسی می‌کنیم و بعد از جلسه دقیق مشخص نیست که باید چه کاری انجام بدیم. این بود که صورت جلسه نوشتن رو استارت زدم؛ البته نه صورت جلسه‌ای که بین شرکت‌ها رواج داره؛ یک نسخه خیلی خیلی ساده و کاربردی.

سعی کردم یک الگوی خیلی ساده و چیزی که واقعاً کارآمد و سریع باشه درست کنم و طبق اون پیش بریم. به شما هم توصیه می‌کنم این کار رو حتماً بکنید و تأثیرش رو ببینید.

صورتجلسهمدیریتمدیریت کسب و کارجلسهکسب و کار
یک عضو کوچک از هدف (Hadaf.Agency) | تجربه‌نگار در مدیریت و مدیریت بازاریابی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید