ویرگول
ورودثبت نام
رضا غلامی
رضا غلامی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

ماجرای واقعی قاتل احمق با کشتن 10نفر بخاطر 200 هزار تومان

امروز یک داستان واقعی از خاطرات وقتی من یک پلیس بودم برایتان خواهم گفت که چگونه یک قاتل جانی در طی دوسال بیش از ده نفر را کشت ، و اونهم بخاطر 200 هزار تومان سال 1380 که به پول الان 5 میلیون تومان هم نمی شه !؟

یادم نمی ره وقتی سال 1380 برای گذران خدمت پس از دوران اموزشی در یکی از کلانترهای استان اصفهان در شهر ستان X مشغول خدمت شدم وقتی هوا بارونی میشد بلافاصله بیسیم های کلانتری (مرفوک اصطلاح پلیسی)به کار می افتاد که مورد ده دوازده داریم

ماجرای قاتل احمق با کشتن
ماجرای قاتل احمق با کشتن

توضیح : مکالمات بیسیم پلیس کد گذاری می شود (برای مسایل امنیتی) و برای هر موردی کدی می گذارند و این کدها را هر چند وقت یکبار تعویض هم می کنند مورد ده دوازه یعنی تصادف از نوع واژگونی داریم

مدتی که از ماندنم در کلانتری گذشت و وقتی بارندگی این انتظار واژگونی را داشتیم و من هم اگر در کلانتری نبودم (افسر نگهبان ) با گشت باید به محل تصادف می رفتیم و چقدر صحنه های گوناگونی از این تصادفات در طی خدمتم دیدم

شب ، روز مرد زن بچه پیر و همه رقمش دیدم در تصادفات که همه لت پار شده بودند .بدترینش کسانی بودند که به شدت خونریزی داشتند و قدرت تکلم نداشتند و با چشمانشان به تو می گفتند کمکم کن ،نجاتم بده

و جالب اینکه وقت بارندگی 90 درصد این تصادفات برای پیچ X بود یک پیچ در حوزه استحفاظی ما که در یکی از شاه راههای ورودی استان اصفهان بود . و این واژگونی ها در این پیج در وقت بارندگی بدلیل نداشتن

شیب گریز از مرکز به داخل بود (طبق نظرکارشناس )

یعنی اینطور بگم اون پیمانکاری که این جاده را ساخته بود برای صرفه جویی چند تا کامیون اسفات شیب گریز از مرگز این پیج را استاندارد نساخته بود .و ناظر ادراه راه هم زیر سبیلی (200 هزارتومان رشوه )اینو رد کرده بود

و نتیجه اش شده بود این همه تصادفات فقط طی مدتی که من انجا بودم بیش از 10 نفر توی همین پیچ گشته شدند و صدها نفر زخمی شدند

و بعد رفتن ما و چند سال بعد فهمیدم این پیچ با چند تا کمپرسی اسفالت اصلاحش کردند(اوج ناکارآمدی سیستم دولتی )

بگذریم من از این پیچ پی بردم حتما قیامتی باید باشد چرا که اگر به اون ناظر اداره راه بگند، می گه من 200 هزارتومان رشوه گرفتم مشگل داشتم حقوقم نمی رسید و...

ولی نخیر تو و اون پیمانکار توی قتل چند ده نفر و زخمی کردن صدها نفر شریک هستید منتها در دنیا نشد که ببینید این رشوه و اهمال کاری سر از کجا در می آورد .....

یادمان نره قیامت عمل و نتیجه عمل باید جواب بدهیم

تو فقط یه سیلی نزدی توی گوش فلانی حالا یکی بخور

️◀️ تو یه سیلی زدی توی گوش فلانی

️◀️ گوش فلانی کمی سنگین شد و اون بخاطر این گوشه گیر شد

️◀️ این گوشه گیری باعث شد فلانی بره به طرف سیگار و بعدش ....

️◀️ بیا اینها را جواب بده فقط یه سیلی تنها نیست

 گوشه گیری
گوشه گیری


برای مطالعه بیشتر اینها را هم توصیه می کنم :

http://vrgl.ir/vZLtB
گناهhttp://vrgl.ir/jT5w2



قتلگناهوقتی من یک پلیس بودمطنز
امیدوارم از قلم هایمان زیبای نور و روشنای ساطع شود و مدیون این نعمت الهی نشویم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید