ویرگول
ورودثبت نام
Rojan Khanipour
Rojan Khanipour
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی‌نامه!

سلام. من روژانم. روژان به زبان کردی به معنی روز و روشناییه. ۲۴ سالمه و شیفته‌ی ادبیات و زبان انگلیسی‌ام که با هم‌دیگه رشته‌ی تحصیلیم یعنی زبان و ادبیات انگلیسی رو می‌سازن.

چند ماهی می‌شه که حساب ویرگول رو راه‌اندازی کردم ولی تا همین الان هیچ ایده‌ای نداشتم که چی باید بنویسم. امشب اما خودم رو مجبور کردم اولین پستم رو بذارم. جالبه، به محض اینکه وارد سایت شدم به مطلبی برخوردم تحت عنوان: چالش من: سی روز وبلاگ نویسی! خب راستش پیش خودم فکرکردم اگه یکی می‌تونه ۳۰ روز بنویسه، چرا من نتونم یه متن منتشر کنم؟

برعکسِِ خیلی از کسایی که اینجا می‌نویسن، من نه وبلاگ شخصی داشتم و نه دفترچه خاطراتی و نه صفحه اینستاگرام پر و پیمونی! من یه نیمچه مهندس عمرانم که وسط راه مهندس شدنش زد زیر میز نقشه‌کشی و بتن و سیمان و رفت نشست سر کلاسی که استادها توش قصه تعریف میکنن و ازت میخوان قصه بگی. کلاسی که شعر میخونن و از احساسات مردم جاهای مختلف دنیا باهات صحبت می‌کنن.

فکر می‌کنم ایده‌ی جالبی باشه اگر بتونم قصه تعریف کنم. بقیه میگن قصه‌گوی بدی نیستم. می‌دونم تعریف کردن و نوشتن خیلی با هم فرق دارن، ولی خب بالاخره آدم باید از یه جا شروع کنه دیگه.

شما هم اگر اینجا رو میخونین نظر بدین و بهم بگین به چه موضوعاتی علاقه دارین، چجور قصه‌هایی میخونین یا از کدوما لذت میبرین.

Queen's university, Belfast
Queen's university, Belfast




داستانکقصهrokhادبیات انگلیسی
لیسانس ادبیات انگلیسی، عاشق تجربه، داستان‌های کوتاه و نمایشنامه 3> https://yek.link/rojan
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید