ویرگول
ورودثبت نام
sahar.nezhadchari1367
sahar.nezhadchari1367
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کیا وفا دارن؟

وفا
وفا

ببین جون دل؛ از قدیم گفتند عشق یه طرفه مثل همون بار کجه که به منزل نمیرسه! عشق من و شما هم همینه! آخه وفا جان من؛ یه بار برای همیشه چشاتو باز کن و با حقیقت روبه رو شو.

با این حال وفا؛ هیچ توجهی بهم نمیکنه، انگار نه انگار که دارم باهاش صحبت می‌کنم. با دیوار حرف میزدم بهتر بود. شما یه چیزی بگید! وفا؛ اسم شکم بنده است. بهش میگم وفا؛ چون وفادارترین عضو بدنمه. باشگاه، کوه‌نوردی، پیاده‌روی؛ همه این ورزشارو انجام میدم و تغییراتشو تو عضلاتم می‌بینم؛ اما وفا همچنان سرجاش ایستاده!

میگه خو من عاشقتم، من بدون تو نمیتونم و از این حرف‌ها که دختر پسرا اوایل آشنایی بهم میزنن، آخه چطوری باید بهش بگم عشق یه طرفه فایده نداره! این بار به نشانه اعتراض به حرفام دیگه قارقور نمیکنه، غُرغِر میکنه و من مجبورم مثل همیشه کوتاه بیام! برم ببینم تو یخچال چی پیدا می‌کنم که وفا دست از سرم برداره و ساکت بشه!


طنزوفاشکمعشقوفادار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید