ویرگول
ورودثبت نام
sajjad_mf
sajjad_mf
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

روز جا اونم اشتباهی اونم جمعه آخر سال اونم از اسنپ !

رزرو اشتباهی . من برای اینکه بخوام امتیازم رو بالا ببرم همه رقم تو اسنپ خرید میکنم تا اینکه چهارشنبه برای آقای حسن سرخیل بلیط تهیه کردم و جالبه اصلا متوجه نشدم برای شنبه خرید کردم نه جمعه .تا اینکه روز موعد فرا رسید و اقای سرخیل چند ساعت زودتر اماده شد که بره ایستگاه قطار . من برام اسنپ گرفتم و راهی شد تا اینکه بهم زنگ زد گفتش این که تعطیله!. منم پرس و جو کردم .تازه فهمیدم که مال شنبه هستش. بعد تماس گرفتم باهاش گفتم روزت اشتباهه و مال فرداست. ایشون هم گفتن دیگه نمیام هتل من با اتوبوس رفتم تهرانو شما بلیط رو کنسل کنم. منم گفتم چشم. فکر کنین حالا جمعه اخر ساله!.من من هم میخوام کنسلش کنم . با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم گفتش که باید مشخصات رو اس ام اس کنین . منم گفتم چشم .حدودا پشت رل بیست اس ام اس اونم با گوشی نوکیا فرستادم . ولی نشد که نشد . از پشتیبانی ساعت 10 شب تماس گرفتم گفتم اطلاعات ناقصه !. منم جریان رو براش تعریف کردم. اون خانم گفتن عب نداره . دوباره سعی کن. شنبه دوباره سعی کردم . ولی این سری به 1539رجاء زنگ زدم تا استرداد بزنم بازم نشد تا اینکه پیگیر شدم گفتم ازاسنپ استرداد شده!.تا اینکه آخرین بار زنگ زدم و گفتن کنسلی انجام شده!. بشنوین از اقای سرخیل که زود زود زنگ میزد بفهمه چی شد که اخرش شنبه گفتم واریز کردن الباقی رو واریز میکنم. پیر مرده خندید و خوشحال شد. خدا یا شکرت . آخر سر تلاشم نتیجه داد.شکر

اسنپقطاررزروجااشتباهی
دنبال قهرمان نگردد. در وجود خودت بگرد. هر نفر یک قهرمان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید