ویرگول
ورودثبت نام
samadi
samadi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چه زمان دوست داری کامل باشی ؟

چه زمان دوست داری کامل باشی ؟

زمانی که می خواهی آزموده بشی؟

من زمانی که آزموده می شم می خواهم کامل باشم.

با این حساب کامل بودن یعنی آنچه من تعریف کرده ام و می خواهم، رخ دهد و لاغیر.

مثلا وقتی می خواهی که از طرف کسی دوست داشته شوی و

یا شغلی که دوست داری را … منتصب شوی

یا در تیمی که دوست داری انتخاب شوی..

آن موقع هست که فکر می کنی اگر کامل باشی، قبول می شوی

ولی بوده زمانی هم که بخاطر خیلی خوب بودن ….رد می شوند. این اولین تناقض

حال اگر کامل بودن یعنی بی نقص بودن باشد.. نقص را چه کسی تعریف می کند ؟

نقص یعنی اینکه دیگران ایرادی که در ذهنشان هست را قبول کنیم و بگوییم که راست می گوید من دماغم بزرگ است باید عمل کنم.

ولی اگر همین جمله به دماغم از نظر آنها بزرگ است و من می توانم عمل کنم، عوض شود. دو اتفاق رخ می دهد اول از فشار باید خارج شده و در انتخاب می توانم قدرت می گیرم و از طرفی ملتفت تفاوت بین واقعیت و نظر بقیه خواهم شد.

ژرار دوپاردیو
ژرار دوپاردیو


هر کجا که باشید چه هنرپیشه چه انسان با دماغی بزرگ…فرقی نمی کند. هنرپیشه ای فرانسوی هست که دماغش هم خیلی بزرگه ولی خیلی هم هنرپیشه معروفی هست. مردی که موهای خیلی لختی هم داره. هیکلشم اصلا فیت نیست خیلی هم چاقه. https://fa.wikipedia.org/wiki/ژرار_دوپاردیو

اینها تنها نظر من بود ولی مانع هنرپیشه شدن و معروف شدن یا لذت بردن آقای ژرار از زندگی اش نمی شه.

خیلی از نظر ها همین شکلی هستند. مانند لیوانی پر از زهر که به یک نفر داده می شود و تا زمانیکه نخورید نظر دیگران هیچ تاثیری در ما نخواهد داشت.

کمال گراییدوست داشته شدننظر دیگرانروانشناسیحس خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید