ویرگول
ورودثبت نام
صنماااا
صنماااا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیک نوروزی-روز سیزدهم: فقط یک کار!

در طول فروردین امسال٫ من اومدم و از خودم سوالهایی کردم. سوالهایی که جنسشون آشنایی بیشتر با خودم در این سن و شرایط بود. این تکالیف ارتباطم رو با خودم قوی تر کرد و باعث شد خودم رو در لحظه های مختلف بهتر درک کنم و انتخابهام آگاهانه تر باشه. امروز روز آخره. امروز میخوام فکر کنم به فقط یک کار! کدوم یک کار هست که همیشه آرزو داشتی انجامش بدی؟ کدوم یک کار هست که فکر میکنی خیلی وقته که باید انجام میشده و نشده. کدوم یک کار هست که میخوای امسال عملیش کنی؟ امروز میخوام به اون یک کار فکر کنم و در طول سال حواسم رو از روش برندارم.

اون یک چیز من تغذیه و ورزش هست. من همیشه با وزنم درگیر بودم. وقتی بچه بودم Body shaming رو خیلی تجربه کردم و این اوضاع رو بدتر کرد. سال گذشته بخاطر کرونا٫ وزنی که چند سال بود با ورزش حفظش کرده بودم٫ بالا رفت. ورزش کم شد و غذا زیاد شد. دلم میخواد کمتر با وزنم درگیر باشم. دلم میخواد برگردم وزن سالم داشته باشم و همه اش فکر به چاقی و ظاهرم نباشه. امسال من خودم رو به این هدفم میرسونم انشالله. من طعم شیرین این رو به خودم میچشونم. با اینکه باشگاه نمیتونم برم٫ عادت ورزش توی خونه رو جا میندازم و کالریم و کنترل میکنم. امسال دیگه وقتشه!

اون یک کار تو چیه؟ تو چه آرزویی داری که بقول این خارجیها is long overdue?!

پیک نوروزیروز آخرسلامتیهدف گزاری
من یک پژوهشگر نوروساینس هستم. الان در یک شرکت مشغول کارم و همیشه در زندگی در حال آموختنم و اینجا چالشها و آموخته هام رو به اشتراک میگذارم. لینک کانال تلگرام: https://t.me/BeingaLifelonglearner
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید