ویرگول
ورودثبت نام
صنماااا
صنماااا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیک نوروزی: روز چهارم٫ کارهای ناتمام و درهای بازمانده ذهن

تکلیف امروز دیدن کارهای ناتمام هست. هرکدوم از ما کارهای ناتمامی داریم. کارهای ناتمامی که پرونده شون تو ذهنمون باز هستند. کارهایی که تمامشون نمیکنیم و درشون رو نمیبندیم و مثل ماشینهایی وسط اتوبان ذهنمون پارک کرده ان. کارهایی که هربار دیدنشون و هربار آگاهی از ناتمام بودنشون سرخوردگی برامون میاره. امروز قراره یه لیست از این کارها بنویسم و لااقل تلاش کنم یکیش رو تموم کنم.

کارهای ناتمام و درهای باز٫ هوای ذهن رو میکشند.

کارهای ناتمام من:

۱) پیگیری وقت دکتر

۲) برنامه ریزی برای فردا

۳) نوشتن یه برنامه کلی برای نظم دادن به کارهام

۴) خوندن مقاله ای که چند وقت هست میخوام بخونمو گزارشش رو بدم.

۵) نوشتن یه پلن که به روند پیشرفت کار حرفه ایم کمی وضوح بده.

۶) نوشتن یه ریسرچ پلن برای ایده جدیدی که دارم.

۷) عیدی دادن به بچه ها

۸) وقت آرایشگاه

کاری که امروز میکنم مورد ۲ و ۳ هست.

شما چی؟

پیک نوروزیکارهای ناتمامدرهای باز ماندهخودسازیخودشناسی
من یک پژوهشگر نوروساینس هستم. الان در یک شرکت مشغول کارم و همیشه در زندگی در حال آموختنم و اینجا چالشها و آموخته هام رو به اشتراک میگذارم. لینک کانال تلگرام: https://t.me/BeingaLifelonglearner
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید