ویرگول
ورودثبت نام
صنماااا
صنماااا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیک نوروزی-روز یازدهم: بخشش

بخشش حس عجیبیه. حسی از جنس نور. وقتی میبخشی حسی رو تجربه میکنی که با تمام احساساتی که تجربه کردی متفاوته. یه احساس رضایت درونی٫ انگار روحت خوشحال میشه. بخشش یعنی جوشیدن و جوشیدن. امروز میخوام بجوشم و بخشش کنم و از آنچه دارم بی دریغ به دیگری ببخشم.

من میبخشم چون نه تنها از احساسی که در نتیجه بخشیدن دارم٫ لذت میبرم٫ بلکه معتقدم باید دنیا را با انرژی ای که در در نتیجه بخشش پراکنده میشود پر کرد.

بخشش فقط بخشش پول به یک خیریه نیست. بخشش میتواند بخشش لبخند باشد یا بخشش وقت یا بخشش یه خدمت. امروز میخوام بخششی کنم.

یک بخشش کوچکی که امروز کردم٫ بخشش وقتم بود. همکاری که قرار بود برایم یک سمپل آماده کند٫ به خاطر میتینگ نتوانست و من به او گفتم میتوانم تا پایان جلسه صبر کنم و نگران نباشد.

شما چطور؟

پیک نوروزیبخششبخشیدن
من یک پژوهشگر نوروساینس هستم. الان در یک شرکت مشغول کارم و همیشه در زندگی در حال آموختنم و اینجا چالشها و آموخته هام رو به اشتراک میگذارم. لینک کانال تلگرام: https://t.me/BeingaLifelonglearner
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید