ویرگول
ورودثبت نام
سارا
سارا
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

متخصص نقاشی آتشفشان

یکی از کارهای مورد علاقه من کشیدن آتشفشانه،اونم از نوع رنگی رنگیش، هر رنگیش رو بخاید میکشم و تحویل میدم .

از مامان میخام یه میز برام بزاره، اونم بیشتر وقتا میگه: باشه ولی یه کار کوچولو دارم بزار اونو انجام بعد برات میارم،بعدش میبینم میره تو آشپزخونه ،تو سرویس بهداشتی ها،یه سری هم به اتاق خواب میزنه و در عرض چند دقیقه خودشو میرسونه.

حالا مشغول آماده کردن میز من هست،یه میز وایت برد نشسته دارم که سندش به اسم منه.مامان یه کاغذ سفید آ3 روش میزاره،با چسب کاغذی حداقل دو طرفشو چسب میزنه جعبه مداد رنگیها رو کنار میز میزاره و منو مینشونه روی صندلی مخصوصم و حالا من خیلی خوشحال مشغول کشیدن آتشفشانهای رنگیم هستم و در بهترین حالت یعنی وقتی که دیگه مامان کاری نداره و کنارم نشسته ازش میخام رنگها رو به من بده:صورتی رو بده،سبز رو بده،آبی رو بده ...مداد قرمز قل میخوره می افته پایین خودش اونو به من میده،در اینجا مامانم که قدرت خاصی در بهره گیری از زمان داره همزمان تو برنامه یوتیوبه و کانال های مورد علاقش رو دنبال میکنه.

مامان! چطور میتونی همه کارها رو با هم ردیف کنی،خونه،غذا،تفریح،نظافت،کار بیرون،خواسته های من،خواسته های آجی و کلی کار دیگه و منم که کلی تقاضای خاص دارم {اینو بزارید سرفرصت بگم براتون}و کارای کوچیکی هم برای خودت میکنی مث خوردن یه چای با شکلات مورد علاقه ات ؟به قول بعضیها مادر است دیگر خاص و خارق العاده..

راستی فقط من میتونم آتشفشان رو اینجوری بکشم!چون من اصلن نمیدونم آتشفشان چیه؟ و حتی یک عکس هم ازش ندیدم!فقط وقتی که مامان اولین نقاشی منو دید گفت: به به چه آتشفشان قشنگی! و منم ادامه دادم...دیدین میگن وقتی به بچه بگید مثلا درخت رو اینجوری بکش هونجا خلاقیتش در اون مورد ازبین میره ؟خوب من این شانس رو داشتم که هرگز آتشفشان رو نمیشناختم و کسی نگفت اینجوری یا اونجوری بکش.

خلاصه اگه یه نقاشی آتشفشان خاص و خلاقانه میخاین من در خدمتم...

نقاشی آتشفشانشازده کوچولوآتشفشاننقاشیمامان
من و شازده کوچولوی عزیزم حرفهای زیادی واسه گفتن داریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید