ویرگول
ورودثبت نام
seyed mahdi
seyed mahdi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

گاهی وقت ها هم آدم بی حوصله میشود...

بعد از شروع یک هفته خفن که دارم از تک تک لحظه هاش استفاده مفید می‌کنم. بعد از گذشت چند روز ( شاید بیشتر از ۱۰ ۲۰ روز حتی) معمولا انرژی کم می‌آورم و دیگر نمیتوانم به برنامه ریزی هایم عمل کنم .?

مثلا بی حوصله داره قدم میزنم...
مثلا بی حوصله داره قدم میزنم...

کلا میزنم تو خاکی حالا قبلنا آهنگ خراباتی گوش میکردم و میرفتم تو مود?

ولی خوب جدیدا بیشتر اینستاگرام میچرخم و حالا یه فیلمی میبینم...

کلا حس خوبی نیست زیاد خیلی بی انگیزه و دمق میشی و دست و دلت به انجام هیچ کاری نمیره ...

به این فرایند میگن فرایند خالی شدن بانک درونی تون: ما درون خودمون چندین بانک داریم از بانک احساسات بگیرید تا بانک انگیزه و اراده و تصمیمگیری و... وقتی این بانک هامون خالی میشن حس بد میگیریم و نمی‌تونیم به روند قبلی مون ادامه بدیم و یجورایی پنچر میشیم ...

برای پر کردن هر بانکی روش های مختلفی وجود داره که میتونید سرچ کنید و ببینید چون من فعلا یکی از بانکام خالی شده حال ندارم توضیح بدم ?

زندگیبی حوصلگیبی حالیمزخرف
سلام | سیدمهدی سرفرازی هستم. مهندسی یاد می‌گیرم و در زمینه کسب‌وکار کسب تجربه می‌کنم. هر چند وقت سعی می‌کنم در حد چند کلمه از یک چیز تازه بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید