ویرگول
ورودثبت نام
sepblog
sepblog
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

به خودم بگو...

به خودم بگو...

از دستم ناراحتى

به خودم بگو

از چيزى دلت گرفته

به خودم بگو

احساس ناخوشايندى دارى

به خودم بگو

چرا حرف دل تورو بايد زبان ديگران بشنوم

چرا دلخورى تو را بايد با كنايه درك كنم

چرا ناراحتى تو را نبايد بدونم

چرا

اگه ما نتونيم با همديگه حرف بزنيم و درد و دل كنيم، پس چرا كنار هميم؟

اگه ما نميتونيم آرامشگر وجود هم باشيم، پس چرا اصن با همديگه باشيم؟

تو بخشى از وجود منى

پس چرا نتونى در آغوش خودم هر آنچه كه دوست دارى و بايد بگى را با راحتى و آرامش بيان كنى؟

من شايد نتونم همه چيز را خودم تشخيص بدم

اما ميتونم سراپا گوش باشم براى شنيدن خستگى هات براى نگرانى هات براى دلخورى هات

براى اينكه حس كنى هميشه يكى هست كه ميتونى كنارش خودت باشى و راحت سفره دلت را پيشش باز كنى

من ميخوام برات اون آدمه باشم

تو هم براى من همون آغوش باش كه بتونم در اون خودم باشم، واقعى باشم و كسى كه واقعاً هستم را نشون بدم

پس

به خودم بگو

هر آنچه نياز دارى تا شنيده بشه

و هر آنچه كه بايد بيان بشه تا دلت رها و آزاد بشه

به خودم بگو...

Sep

سپهر خدابنده

اینستاگرام sepblog

پادكست صلح درون را در اپليكيشن هاى زير ميتونيد دانلود كنيد
Castbox
Podbean
Apple Podcasts

سپهر خدابندهدلنوشتهروانشناسیزندگیsepehr khodabandeh
تو بهترين دوست و با ارزش ترين آدم زندگى خودت هستى پس مهمه كه حالِت خوب باشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید