ویرگول
ورودثبت نام
شبنم حکیم هاشمی
شبنم حکیم هاشمی
خواندن ۱ دقیقه·۷ روز پیش

کتاب «قصه‌های رنگارنگ نقاشی، و روایت‌های شاعرانه‌ی رنگ‌ها و فصل‌ها»

قبلا توی این کانال دو تا از کتابامو به نام‌های «شیدا و شمس»، و «از عمونوروز تا بی‌بی‌گل افروز» معرفی کردم، و حالا مجموعه‌ی «قصه‌های رنگارنگ نقاشی» رو معرفی می‌کنم... شیفتگیم به دنیای رنگ‌ها و نقاشی باعث شد این کتابو بنویسم که شامل یه سری قصه و روایت شاعرانه با موضوع نقاشی و رنگ‌هاست، و البته فصل‌ها هم جزوش می‌شن؛ چون فصل‌های طبیعت مظهر رنگ‌های مختلفن... درضمن، بگم که من خودم نقاش نیستم، اما خیلی خیلی از تماشای این هنر لذت می‌برم و خودم هم بعضی وقتا روی کاغذ با رنگ‌ها بازی می‌کنم...

کتاب «قصه‌های رنگارنگ نقاشی» رو انتشارات امید سخن منتشر کرده و می‌تونید به صورت الکترونیکی از سایت یا اپلیکیشن فیدیبو تهیه کنید.

نقاشیرنگرنگ‌هارنگارنگقصه
شاعر و نویسنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید