ویرگول
ورودثبت نام
شادی جدید | Shadi Jadid
شادی جدید | Shadi Jadid
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

یک رابطه متعادل💗‌به همراه نسخه صوتی‌🎧

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی شادی جدید

یک رابطه سالم مستلزم تعادل سالم بین دادن، دریافت، گوش دادن، صحبت کردن، بازخورد دادن و گرفتن آن، کمک کردن و کمک گرفتن است.

برای تشخیص تعادل خودتون، نمی تونید به یک روز نگاه کنید.

باید زوم کنید و از منظری وسیع تر به آن نگاه کنید.

بعضی روزها بیشتر پیشنهاد می کنید.

بعضی روزها به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت.

برخی از روزها چالش برانگیز هستند، برخی روزهای دیگه شاد.

بهترین روابط اونایی هستند که بتونن بر این امواج، فراز و نشیب‌های زندگی سوار بشن و به گونه‌ای که هم افراد را به عنوان فردی و هم به کل رابطه ارج می‌نهند.

در اینجا چند سوال وجود داره که می تونید از خودتون بپرسید، یا با دوست، شریک زندگی یا یکی از اعضای خانواده خودتون راجع بهش صحبت کنید.

من با چه عوامل استرس زا یا چالش های بیرونی مواجه هستم و چطوری روی من تأثیر میذاره؟

تعادل در رابطه ما در حال حاضر چطوریه؟

کجا ممکن این تعادل نیاز به تنظیم داشته باشه؟

من در این رابطه به چه چیز بیشتری نیاز دارم، و چطوری می‌تونم با آن ارتباط برقرار کنم؟

دوست دارم بیشتر یا کمتر در چه چیزی مشارکت داشته باشم و چطوری می‌تونم این کار رو انجام بدم؟

چه چیزی باید به خودم بدم تا بتونم اونطور که می‌خوام به رابطه کمک کنم؟

این سؤالات قدرتمند هستند چون ما رو تشویق می‌کنن که از الگوهای روابط ناخودآگاه خود به یک روش عاقلانه‌تر و دوست داشتنی‌تر برای رابطه تبدیل بشیم.

اونا به ما کمک می‌کنند تا تعادلی ایجاد کنیم که نه فقط برای شما، نه فقط برای اونا، بلکه برای هر دو نفر درگیر کار می‌کنه.

با احترام💗‌

بنیان‌گذار شادی جدید ShadiJadid.com به پادکست شادی‌جدید گوش کنید

رابطهتعادلشنیدنگفتگوشادی جدید
شادی جدید یک فلسفه مبتنی بر علم برای پیدا کردن شادیست، پادکست شادی جدید هر روز صبح یک مهارت شادی رو به شما یادآوری میکنه! ساعت 9 هر صبح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید