soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Dependency Inversion PrincipleThe Dependency Inversion Principle (DIP) is a fundamental principle of the SOLID design principles that is crucial for building maintainabl…
soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Defining the Interface Segregation Principle (ISP)Importance of ISPAdhering to the ISP leads to cleaner, more maintainable code by reducing the coupling between classes and ensuring that in…
soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Liskov Substitution PrincipleImportance of LSPThe LSP is vital because it ensures that the inheritance hierarchy is correctly designed and implemented, promoting code r…
soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Open Closed Principleمیرسیم به اصل open closed Defining the Open/Closed Principle (OCP)The Open/Closed Principle, introduced by Bertrand Meyer, states that soft…
soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Foreach LoopForeach loops are essential for software engineers and developers who work with collections and arrays in C#. They allow for the iteration…
soheil moonesi·۶ ماه پیشC# Why Delegates? Why not Call Methods Directlyخوب همونطوری که از عنوان هم معلومه میخوایم راجع به delegate ها بیشتر بدونیم و این که اصلا چرا باید ازشون استفاده کنیم؟خوب سوالی که همیشه مو…
soheil moonesi·۶ ماه پیشUnity Partical Systemخوب اینجا میرسیم به مبحث پارتیکل ها خوب کلیتش رو توی این عکس بالا میبینید این دون دون های باحال میشن پارتیکل ها و اون قسمتی که هم که با مرب…
soheil moonesi·۶ ماه پیشUnity Editing a Prefabخوب حالا چطور شد که میخوایم بریم یه prefab رو تغییرش بدیم و edit اش کنیم؟ از اینجایی که راکتی که درست کردیم رو میخوایم یکم optimize اش کنیم…
soheil moonesi·۶ ماه پیشUnity SceneManagerخوب خوب حالا میریم سراغ این که چه جوری صفحه یا level که داریم رو ریست کنیم با استفاده از SceneManager ، حالا این اصلا یعنی چی؟ مثلا میخوایم…
soheil moonesi·۶ ماه پیشUnity Audioخوب برای این که بتونیم صدای یک چیزی رو توی بازی درست کنیم یه سری موارد رو نیاز داریم:فقط یادمون باشه که audio listener توی main camera هستش…