ویرگول
ورودثبت نام
سولماز عمارلو
سولماز عمارلو
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ روز پیش

شروع «هر روز، یک چرا؟»

خواننده‌ی آهنگ «چرا خورشید می‌تابه؟ چرا می‌چرخه زمین؟» آدم کنجکاو خوبی است. چراهای زیادی توی سرش میاورد. توی سر من هم آورد. از صبح است که این شعر را می‌خوانم. اما نکته‌ی جالب‌تر این است که چقدر «چرا» در ذهن من است، در ذهن دیگری است. در طرف دیگر داستان اما چقدر خوب است که می‌توانم یک «چرا» در گوگل بزنم و ببینم که کسی هم قبل من همین سوال به ذهنش رسیده است.

حالا تصمیم گرفته‌ام تا حدی که می‌توانم بخوانم و یاد بگیرم تا بیایم جواب «چراها» را بدهم. چرا؟ (یا همان پس توضیحات؟)

چون دوست دارم با مخاطب صحبت کنم، بدانم مشکلش چیست و بدون صغری‌کبری چیدن، پاسخ سوالش را بدهم. نوشته‌ی شسته رفته که از ابتدا تا انتها با شما همراه است.

پس با من همراه باشید تا برویم سراغ «هر روز یک چرا؟».


نوشتننوشتن خلاقکپی‌رایترچرا؟
می‌نویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید