ویرگول
ورودثبت نام
سمیه شجری
سمیه شجری
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دمنوش کیسه ای

دمنوش کیسه ای
دمنوش کیسه ای

من کارشناس ارشد صنایع غذایی هستم. سال های زیادی توی کارخونه مسئول کنترل کیفیت بودم. همیشه دوست داشتم یک کار مستقل داشته باشم. من خیلی دمنوش استفاده میکنم دلم میخواست هر دمنوشی رو که دوست دارم بتونم تی بگ استفاده کنم. تا اینکه به ذهنم رسید بیام دم نوش های درمانی مثل دمنوش مخصوص اسهال و یبوست و سرماخوردگی و... که به صورت کیسه ای توی بازار نیستن اماده کنم. الان هم چندماهه این کار شروع کردم ولی هنوز قدم های اولم و خیلی راه دارم تا به جایی که دوست دارم برسم. همیشه اطرافیانمو میدیدم که دوست دارن دمنوش سرماخوردگی بخورن و از موادگیاهی استفاده کنن اما چون تنبلیشون میومد که چندتا چیز قاطی کنن برای همین قرص سرماخوردگی میخوردن. اما الان که من این دمنوش ها رو به صورت کیسه ای دارم دیگه کار راحت شده و اطرافیان خودم دمنوش هاشونو از من تهیه میکنن و خوشحالم . فقط کافیه یک لیوان اب جوش داشته باشن تا این تی بگ رو بزنن داخلش و نوش جون کنن.

به امید روزهایی که بی صبرانه منتظرشونم

https://basalam.com/helenacandle


دمنوشگیاهیسلامتچایتی بگ
کارشناس ارشد صنایع غذایی و علاقه مند به پژوهش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید