ویرگول
ورودثبت نام
کمیل امینی
کمیل امینی
خواندن ۱ دقیقه·۲۱ روز پیش

گاو های مزرعهٔ ما !

گاو های این مزرعه طرفدار قصاب اند
آنها جز قصاب شخص دیگری را نمیبینند
فکر میکنند همین است که هست و غیر از این نمیتواند باشد
سخت است به این ها بفهمانی قصاب قصد جانتان را دارد
طرد میشوی اگر چیزی غیر از تصوراتشان به آنها بگویی
البته آنها هم گناهی ندارند، اقتضای شرایط آنها را به این شکل دراورده
اما من، منی که میدانم قصاب قصد جانشان را دارد باید چه کنم؟
اگر چیزی نگویم و کاری نکنم، میتوانم شب بخواب بروم؟
اگر بگویم و نتیجه ندهد نا امید نمیشوم؟
به راستی که در هر دو صورت رنج خواهم کشید
بنابراین انتخاب من رنج دومیست.
نتیجه نمیدهد؟ به درک. حداقل کاری کرده ام.
نا امیدی بهتر از پشیمانی است، من نمیخواهم پشیمان بمیرم.
اصلا شاید گاوهای مزرعه درست فکر کنند و من اشتباه.
کسی چه میداند

آزادیعدالتدلنوشتهدردناامیدی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید