ویرگول
ورودثبت نام
♥ یاد تو ♥
♥ یاد تو ♥
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قاچ هندوانه

بزار اینجوری بگم که؛ برام مثل هیچی نیستی هیچی نمیتونم بگم مثل وسط هندونه ای

یا خنکای اونور بالش تو برام فراتر از یه لذتی

برام فراتر از یه حسی

با تو از درونم احساس آرامش و امنیت دارم، چیزی ک توی هیچ خونه ای پیدا نمیکنم حسی ک وقتی کنارتم انگار قلبم عاشق ترین قلبیه ک میتپه

تو معنا بخش زندگیم و انگیزه ی منی.... میخوام ک بمونی برام..?

من میخام با تو بمونم میخام با تو پیر بشم با بودنت تازه متولد شدم من معنی زندگی رو با تو فهمیدم

من الان فهمیدم چقدر اسممو دوست دارم وقتی تو صدام میکنی حتی الان عکسامم قشنگ تره چون با تو عکس میگیرم

ذوقی که برای دیدنت دارمو با دنیا عوض نمیکنم

بغضی که وقتی دلتنگتم گلومو فشار میده با صدتا خنده الکی عوض نمیکنم

اصلا میدونی چیه اینقدر دوست دارم که شیرکاکائوم برا تو تیکه آخر پیتزام برا تو خنکیه اونور بالشم برا تو خوشمزگیه وسط هندوانه براتو

دورت بگردم?❤️

تولید محتوا : آژانس طراحی بلوگراف


هندوانهقاچ هندوانهداستانکداستان کوتاه
قدرت ذهنی خلاق ، تمامی داستان ها برگرفته از واقعیته که با ذهنیت خلاق تلفیق و در نهایت این نوشته ها به شما عرضه میشود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید