ویرگول
ورودثبت نام
zibaeiworld
zibaeiworld
خواندن ۳ دقیقه·۷ ماه پیش

توی 1 روز به هیکل ساعت شنی رسیدم!

امروز اومدم به کسایی که لاغری و رسیدن به تناسب اندام براشون یه رویا شده بگم که نگران نباشید. من با 95 کیلو وزن و سایز 48 به وزن و سایز ایده آلم رسیدم.پس شما هم می تونید. این که گفتم توی 1 روز واقعا اغراق نکردم و عین حقیقت هستش حرفم چون من عمل لیپوماتیک کردم. شاید بگید عمل لیپوماتیک خیلی ترسناک هست و عوارض زیادی داره وما حاضر نیستیم به خاطر خوش هیکل شدن زیر تیغ جراحی بریم. اما لازمه اینو بدونید که همه اینا بستگی به این داره که شما پیش کی جراحی کنید. اگه جراحتون کار بلد و خوب باشه مطمئن باشید نتیجه خوب می گیرید و عوارض عمل در حد کبودی و تورم و ایناست که اونم بعد چند روز از بین می ره. من دوس داشتم تجربه خودم رو از عمل لیپوماتیک باهاتون به اشتراک بذارم تا اگه تونسته باشم یه یک نفر هم شده کمک کنم.


عمل لیپوماتیک چی هست؟

لیپوماتیک یه فرایند برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌شه. این روش یک نوع لیپوساکشنه که با استفاده از یک دستگاه خاص به نام لیپوماتیک انجام می‌شود. توی این فرایند، امواج خاصی از طریق پوست به لایه‌های چربی انتقال داده می‌شن و باعث شکستن سلول‌های چربی و تخریب آن‌ها می‌شن. می دونید بعدش چی میشه؟ چربی مایع شده به راحتی و بدون هیچ مشکلی از بدن دفع می‌شه.

از مزایای لیپوماتیک می‌توان به عدم نیاز به ترمیم بعد از عمل و زمان بهبودی سریع‌تر نسبت به لیپوساکشن سنتی اشاره کردش. البته، همچنین ممکنه بعضی از افراد احساس درد، تورم، یا سایر عوارض جانبی پس از انجام این روش را تجربه کننن که خود منم همه اینا رو داشتم اما با چند روز استراحت کامل حل میشه و شما می تونید کار و فعالیت های روزمره خودتون رو از سر بگیرید. جراح پلاستیکتون راهنمایی‌های لازم رو بهتون می ده و هر آنچه که قبل، روز و بعد عمل باید رعایت کنید کامل بهتون گفته می شه.

لیپوماتیک رو واسه کجاهای بدن میشه استفاده کرد؟

این سوال رو خیلی از من می پرسن. خبر خوب اینه که لیپوماتیک در حقیقت می‌تونه واسه از بین بردن چربی‌های اضافی توی اکثر نقاط بدن استفاده بشه، از جمله: 1. شکم و ناحیه پهلو 2. ناحیه بازوها 3. مچ دست 4. ران‌ها 5. زانوها 6. پشت و کمر 7. غبغب 9. صورت 10. سینه و نقاط دیگه بدن که چربی‌های موضعی دارن. طبق نیاز فرد و توصیه پزشک، استفاده از لیپوماتیک ممکنه برای دیگر نقاط بدن نیز مورد استفاده قرار بگیره. قبل از تصمیم‌گیری برای انجام لیپوماتیک، حتما حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید و پیش هر جراحی این کار رو انجام ندین که خدایی نکرده مشکلی براتون پیش نیاد.

لیپوماتیک دردناکه؟

لیپوماتیک ممکنه باعث احساس درد، سوزش، یا تورم توی ناحیه عمل بشه. اما خیالتون راحت باشه میزان درد توی هر فردی متفاوته واسه من که قابل تحمل بودش. کلا به عواملی مثل حساسیت فرد، ناحیه درمانی، و تجربه پزشک مرتبط ربط داره. برای کاهش عوارض و احساس درد، به طور معمول بعد از لیپوماتیک، پزشک ممکن است داروی تسکین‌دهنده درد یا روش‌های دیگری رو توصیه کنه. همچنین، رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بعد از عمل از اهمیت بالایی برخورداره تا به بهبود عوارض مرتبط کمک بشه. اگر قصد دارین لیپوماتیک انجام بدین، مهمه که با پزشک خود در مورد همه جوانب عمل، احتمالات و روند بهبودی برای شما صحبت کنید.



تناسب انداملاغریهیکل ساعت شنیلیپوماتیکلیپوماتیک شکم و پهلو
تخصصی ترین بلاگ حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید