بار امانت

پرده ی اول : کدام یک بهتر است؟

رودخانه ی تمیز یا رودخانه ی پر از آشغال ؟؟؟
رودخانه ی تمیز یا رودخانه ی پر از آشغال ؟؟؟


یک جوب تمیز یا یک جوب پر از آشغال؟؟؟
یک جوب تمیز یا یک جوب پر از آشغال؟؟؟


یک ذهن باز و پاک یا ؟؟؟
یک ذهن باز و پاک یا ؟؟؟


پرده ی دوم : یک چالش با جایزه!

نزدیک عیده و هرکسی به نوعی  به دنبال (نو شدن ) بعد از ( پاکسازی ) هست ، فکر میکنید  چند نفر از میلیونها آدم به( پاکسازی ) مسیر آبها،  چشمه ها اهمیت میدن ، من تصمیم گرفتم حداقل حریم یه چشمه رو پاکسازی کنم و این از نظر خودم بهترین پاکسازی هست که انجام خواهم داد ، به پاکسازی باغچه های پیاده رو از ته سیگارها هم فکر کردم .
این شد که تصمیم گرفتم با کمک شما دوستان ویرگولی یه  چالش  راه اندازی کنیم  .
چالش (بهترین  پاکسازی من )
شرط شرکت در چالش :
همه دوستان ویرگولی میتونن در این چالش شرکت کنن به شرطی که :
۱_از فعالیت  پاکسازی  یه  متن مناسب و  درصورت امکان عکس تهیه کنن  ممکنه پاکسازی حتی  مربوط به یه قفسه از کمد یا اطلاعات ذخیره شده در گوشی باشه و یا هر نوع پاکسازی دیگه ......
۲_ انتشار متن با هشتگ: ( بهترین پاکسازی من  )
۳_زمان برگزاری چالش از  تاریخ ۲۶  اسفند۱۴۰۲  تا   6 خرداد ۱۴۰۳ (خرداد روز) خواهد بود .
4_ به نفرات اول تا پنجم هدایایی تعلق خواهد گرفت .


پرده ی سوم : بار امانت!

آسمان بار امانت نتوانست کشید / قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند
آسمان بار امانت نتوانست کشید / قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند


ایده و حامی برگزاری این چالش کاربر "خمول" هستند که به دلیل از دسترس خارج شدن کاربری شون این وظیفه رو به من محول کردند.

پرده آخر : توضیحات جانبی

داورهای این چالش :

خانم دهقانی / خانم فائزه / آقای بنی هاشمی

پ . ن 1 : شما هم می توانید در چالش "بهترین پاکسازی من" با همین هشتگ شرکت کنید.

پ . ن 2 : منتظر چی هستید ! دست به قلم شید و لینک پُست هاتون رو اینجا کامنت کنید! 😉