من صبام یه دانش آموز رشته انسانی و این دردناکه!

رشته انسانی
رشته انسانی

چرا دردناک؟ چون همیشه وقتی پست های کنکوری رو نگاه می کردم، یا توی کانالای کنکوری تلگرام گشت می زدم یه چیزی خیلی اذیتم می کرد اون هم توجه بیش از حد همهههه به کنکور تجربی بود! بابا مگه ما چهار پنج تا کنکور نداریم؟ چرا هیچکس درمورد انسانیا نمیگه؟ یا مثلا راجب کنکور زبان صحبت نمی کنن؟

اینجوری شد که تصمیم گرفتم بیام اینجا و آغاز گر مسیر توجه های فراوان به کنکور انسانی باشم( یه جوری گفتم آغاز گر مسیر انگار امیر کبیرم)

سلام قشنگا

من صبام

یه یازدهمی که قراره خیلی جدی برای کنکور انسانی درس بخونه و از اونجایی که مطمئنم شما هم مثل من اطلاعات زیادی در مورد کنکور انسانی ندارین و همیشه هم سوالات تون بی جواب می مونه، می خوام خلاصه همه تحقیق کردن ها و درس خوندن هامو باهاتون به اشتراک بذارم.

داستان از اونجایی شروع شد که به خودم اومدم و دیدم دارم توی دبیرستان دولتی برای پایه دهم انسانی ثبت نام می کنم.

آماده بودم؟ اصلااا

یه دوره جدید از زندگیم شروع شد و من نمی دونستم قراره باهاش چه برخوردی داشته باشم.

خلاصه با هر سختی که بود منطق، معادلات درجه دو، سبک خراسانی و مسائل اقتصاد رو پشت سر گذاشتم و رسیدم به پایه یازدهم انسانی.

یازدهم درس های آسون تری داره، اصلا به همین حاطر بود که افت معدل مو تونستم جبران کنم.

ولی تا اومدم یه نفس آروم بکشم و اوضاع بهتر بشه، فهمیدم امتحانات خرداد ماه نهایی شده!

چیزی هم که تا کنکورم نمونده!

و بله بشدت درگیر فشار روحی و روانی این قضیه ام.

بگذریم...

خیلی دوست دارم کنکوری های انسانی رو اینجا پیدا کنم و ببینم دارن چه مسیری رو میرن.

تا شاید یکم از بار روی دوش من برداشته بشه و راه کارهای واقعی برای رشته خودم پیدا کنم و این وسط هر چی یاد گرفتم هم می گم برای همه چون ما انسانی ها باید هوا هم دیگه رو داشته باشیم.