خلوت خاموش سکوت🌱

میدونم که الان از اون موقعی که اتفاقی همدیگرو دیدیم و حرف زدیم،

خیلی وقت میگذره. تقریبا میشه گفت

یکسال و چند ماه!

میدونی فراموش کردن یعنی چی؟

اصلا تابحال اسمش به گوشِ‌ـت خورده؟

میتونی اصلا توصیفش بکنی؟

نه؟! خب بذار من بگم بهت.

فراموش کردن یعنی به هیچیِ اون آدمی که قبلا ملاقاتش کردی و باهاش

حرف زدی به کل از ذهنت حذف کنی!

فراموش کردن یعنی تمام خاطراتی که

تو با اون آدم ، تو تک تک لحظه‌ـهات،

تو جاهایی که باهاش رفتی بیرون ،

باهاش قرار گذاشتی، آهنگ گوش کردی باهاش، دردودل کردی باهاش،گریه کردی باهاش، خندیدی باهاش و...

فراموش کردن یعنی تمام اون عکسا،ویسا، فیلما و حتی چت‌ـهاتو باهاش پاک بکنی تا اثری از اون آدم دیگه توی زندگیت و حتی ذهنت نباشه!

اینکه بعضی از آدما بهت میگن فراموشش کن ، منظورشون اینا بود!

اما میدونی چیه؟!

من نمیتونم.

نمیتونم فراموشت کنم.

تو شاید بتونی، امّا من اینطور نیستم.

من تموم اون خاطراتی که داشتیم تو ذهنم دارم مرورشون میکنم.

در هر لحظه از زندگیم، مرورشون میکنم.

این حرفارو زدم تا آخرِ نوشتم ازت بپرسم که ، «من الان باید چیکار کنم؟

تکلیفم چیه وقتی نمیتونم و قدرت فراموش کردنت رو ندارم؟!»


#یادِ_من💙

#میم_عین🍃