سلام خدا

خدا سلام...
خدا سلام...


خداجون سلام.خوبی؟
شنیدم خدا، هرکی بیاد بهشت بهش حوری بهشتی، جوی شیر و عسل و شراب بهشتی میدین. خدایا من اینارو نمیخوام. راستش اینا این دنیا هم بودن ولی زیاد به دردم نخوردن.
لطفا اگر من اومدم بهشت برای من جوی دوغ درست کنید.
لطفا به آشپزهای بهشت بگو برام هر روز پیتزا قارچ و گوشت درست کنند، حالا اگه خیلی خواستند تنوع ایجادکنند یک روز در هفته رو پیتزامخلوط بدن.

خدا، لطفا از این پیتزاها بده
خدا، لطفا از این پیتزاها بده


خدا، به دی جی های بهشت بگو از بلندگوهای بهشت برای من فقط آهنگ های سیاوش قمیشی و بابک جهانبخش پخش کنند. آخر هفته ها هم که جمعمون جمع شد لطفا به دی جی بگو آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی رو پخش کنه همه هم صدا بخونیم.
خدایا حالا که فضا دوستانس من یه گله ازت دارم. خدا، همه میگن وقتی مارو خلق کردی نیمه گمشدمون رو هم باما خلق کردی و تو یه نقطه ایی از این دنیا قرار دادیش که بعد هم رو پیدا کنیم بریم با خوبی و خوشی باهم زندگی کنیم. خدا جان راستش من فکر میکنم وقتی نیمه گمشده من رو خلق کردی از دست افتاده و به چند تکه تقسیم شده چون الان من نیمه گمشدم رو تو چهره 17 نفر میبینم.
خدا راستش تا سه روز پیش این نیمه های گمشدم 18 نفر بودن. شاید بپرسی که چی شد یه نفر کم شد؟ باید بگم که من سه ماه پیش تو یه فیلم کره ایی چشمم به یه بازیگر خورد که به شدت نجیب و باوقار بود. البته تو اون سکانسی که من دیدم زیاد نجابتش رو نشون نداد ولی تو سکانس های بعدی به خوبی این نجابت رو نشون داد.تا سه ماه قیافه این جلو چشام بود تا اینکه سه روز پیش فهمیدم این بنده خدا پسره!!!! خدا نمیدونی چه ضربه روحی بدی خوردم... . خدا چرا روی این کره ایی ها نظارت نمیکنی اینا زن و مرد همه شکل همن لطفا تو آپدیت های بعدی این کره ایی هارو یه خورده مشخص تر بیافرین که بتونیم تشخیص بدیم این زنه یا مرده که آیندمون رو اشتباهی باهاشون گره نزنیم.

بانو آنا د آرماس
بانو آنا د آرماس


خدایا یه گله دیگه هم دارم.ببخشید این پراکندگی نیمه گمشده من خیلی زیاده،مثلادر سراسر نقاط دنیا این 17 نفر پخش هستن یه خورده کار من رو مشکل کرده.مثلا یکی از اون 17 نفر بانو?آنا د آرماس?هستش.من روز ولنتاین بهش پیام دادم:هی یو چه طوری؟. متاسفانه تا الان جواب نداده نمیدونم چون فارسی نوشتم جواب نداده یا کلا آیدی های غریب رو جواب نمیده.
خدایا رسیدم به آخر نامه، اگر من اومدم بهشت که عشق و حال میکنیم. ولی اگر اسیر وسوسه های جذاب و دلربای شیطان شدم لطفا اون پیتزاهارو بزار تو یخچال کسی بهش دست نزنه که اگر انشالله قسمت شد و عفو خوردم یا با قرار وثیقه تونستم از جهنم بیام بیرون، بیام اونارو بخورم.
#خودنوشت