یک نامه خیلی کوچیک برای شما

برای شما اعضای بدنم که با من بزرگ شدید و رشد کردید. با من قد کشیدید و بهم حیات هدیه کردید‌.

برای شما ، قلبم،استخونم،شش های من و‌..

تنها چیزی که میتونم بهتون بدم کلمه های ناچیز و افکار خودم هستند . فقط یه نامه کوچولو برای تشکر کردن .

خیلی ممنونم که با من موندین. بهم نفس هدیه دادین . برای اینکه منو زنده نگه داشتید .برای اینکه توی این صعود بهم صدمه ای نزدی.

اما حالا که دیگه تو متعلق به من نیستی .و من مالک تو نیستم . می‌خوام برای تو میراث قشنگی بسازم.

قلب با تمام احمق بازی هات ، درد های بی موقع و سورناکت، بابت تمام عشق و توجه ای که نشون دادی متشکرم. متشکرم که بهم طعم عشق رو چشوندی . متشکرم که کاری کردی زندگی رو قشنگ تر از چیزی که هست ببینم . بهم یک زندگی نشون دادی با یک رنگ متفاوت و زیبا . غیر قابل لمس اما ظریف و تماشایی .

ممنون از پانکراس که هیچوقت ازم نا امید نشد و منو توی این مسیر .. همراهی کرد.

ممنونم که از ریه که بهم اجازه داد نفس بکشم . با طراوت و شاد بنظر برسم و راحت بدوم و..

شما تا اینجا بهترین همراه های من بودید ولی حالا دیگه باید برید .

چون من دارم میرم .میرم جایی که نمیتونم ازتون استفاده کنم. نیازی نیست نفس بکشم،نیازی نیست قلبم بتپه، مغزم دستور بده ، ستون فقراتم پیام ارسال کنه و..

ولی به جای من .. اجساد بیشتری به شما نیاز دارن . برای اینکه بتونن باقی عمرشون رو بگذرونند. زندگی های زیادی وجود داره که میتونید نجات بدید . جسم های بی وجون زیادی وجود داره که میتونید بهشون جون بدین.

و دیگه نیازی نیست نگرانم باشید . حال من اینجا خوبه.دیگه به اکسیژن نیست ندارم . من آزاد و رهام..

اینکه به آب نیاز دارم دیگه هشدار نیست . چون من آب هستم.دیگه به هوا نیاز ندارم چون هوا میشم.

حالا من به تو رو برمیگردونم .روح شکننده ظریف عزیز که منظور معجزه ای ..چشم هاتو بازکن و ادامه بده چون هیچی تمام نشده .

اسمتو نمی‌دونم. چهرت رو هرگز ندیدم .. اما من میدونم زندگی چه چیزی رو از تو دزدیده.

نفست رو زمانی که ترسیدی بهت برمیگردونم. مراقبت باش که مبادا گم بشه. بخاطر تو قلبم نمی ایستد دوباره به عشق بر میگرده و توی قلب تو میکوبه.

شش هام نفس می‌کشند و میتونی دوباره اونا روی توی آغوش خودت بگیری . با خیال راحت نفس بکشی و زندگی کنی .میتونی دوباره زندگی رو توی آغوش خودت داشته باشی .

من میشم فرشته ای که مراقبت تو هست. میشم ستاره تو .برای آماده حیاتت..

من در کنارتم تا بخشی از وجودم برای همیشه توی وجودت بدرخشه.

  پردازش چیزی بغیر از تو، جزوی از امیال ذهنم نیست.
پردازش چیزی بغیر از تو، جزوی از امیال ذهنم نیست.