یه کار قشنگ...

چهارشنبه(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)می خوام برم حرم امام رضا(ع).می خوام زیارت کنم و به عنوان یه همسایه ی بی وفا از ازشون بخوام برام دعا کنن:)دعا کنن که فرداش توی کنکور چیزی رقم بخوره که به صلاحمه و بهم ظرفیت بدن که هر چیزی که به صلاحمه رو بپذیرم حتی اگه دوسش نداشته باشم.


یادمه یه روایتی از حضرت فاطمه شنیده بودم،خانم تا صبح دعا می کردن و پسر بزرگوارشون گوش میدادن،خانم همسایه ها،آشنایان و دوستان و... همرو دعا کردن اما خودشون رو نه.پسر بزرگوارشون ازشون میپرسه برای چی برای خودتون دعا نمی کنید؟میفرمایند اول دیگران بعدا خودم.

البته من متن دقیق رو یادم نمیاد اما محتوا همین بود.

تصمیم گرفتم این بار که میرم حرم با خودم چند تا دل ببرم،اول دعا هام برای بقیه باشه آخریش برای خودم.

از هر کسی که این پستو میخونه یه خواهشی دارم،یکی از دعا هاتون،هر چی که می خواد باشه با هر ادبیاتی،من بفهمم یا نفهمم برام توی کامنتا در حد یک الی دو جمله بنویسید.می خوام همه ی آرزوهارو روی یک کاغذ بنویسم و با خودم ببرم حرم.

توی حرم یه نماز می خونم به نیت همه ی کسایی که برام آرزو هاشونو فرستادن،بعدش تک تک آرزو هارو رو به ضریح می خونم و اگه موج جمعیت اجازه بده کاغذو می ندارم توی ضریح مطهر.

از همتون می خوام اگه قابل میدونید توی این زیارت با من بیاید،یکی از دعاهای قشنگتونو همراه من بفرستید این بار نمی خوام تنها باشم می خوام چند تا دلو با خودم ببرم تا حرم ماه هشتم...

میدونم از هر کجای دنیا صداشون بزنید جواب میدن،اما این بارگاه آخر دنیاهم که باشی بازم یه چیز دیگه است...

پ.ن.دوستان لطف کنید آرزوتونو مستقیم از خود امام رضا بخواید و خطاب به ایشون بنویسید نه خطاب به من یا با حالت سوم شخص،من می خوام زبان شما باشم و دقیقا اونچه که شما گفتید رو فقط به زبون بیارم بدون هیچ دخل و تصرفی!قشنگیش همینه که همه چی از زبون خودتون باشه:)

پ.ن.لطفا یکم کوتاه تر هم بگید که من بتونید همه ی آرزوهارو توی یک صفحه بنویسم تا کنار هم باشن.در حد یکی دو جمله و نهایتا دو خط بشه لطفا!

پ.ن.ببخشید که تعیین تکلیف می کنم،این فقط پیشنهادم بود ملاک دل شماست اگه دلتون ده خط مینویسه هم اشکال نداره اما بهتره که خلاصه باشه یه نشونه هم بدیم خود حضرت میفهمن.