این افراد انتشارات عقیق را دنبال می‌کنند:

بشكست اگر دل من به فداي چشم مستت / سر خم مي سلامت شكند اگر سبوئی
مهندس نرم افزار و کارشناس ارشد مدیریت IT (کسب و کار الکترونیک)
به سه چیز دیدار دست دهد و رستگاری پدیدار شود پاکی دل و دیده و پاکی گوش از آنچه شنیده
می‌نویسم می‌نویسم، چون که برنامه‌نویسم
دکتری توسعه کشاورزی، فعّال فرهنگی اجتماعی، یادداشت‌نویس! کانال تلگرام: https://t.me/notesofvahidehsani
وبلاگ hamibash.com/alitalk ////// HADIAN80.BLOG.ir
فِی الواقِع ، خُداوَند اِندِ رِفاقَت اَستـ♡
در سال 1342 در شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی به دنیا آمدم . کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تبریز و دکترای ادبیات عرب را از دانشگاه تهران
عاشق نوشتن و روانشناسی و مشاوره
من کمال‌گرا نیستم
?⸤ صبر ڪن ڪه وعده‌ے خداوند حق است../الروم ٦٠??⸣️
(امیرمهدی مهرگان) او منتظر است تا که ما برگردیم، ماییم که در غیبت کبری ماندیم!
جهان هرکس به اندازه وسعت اندیشه اوست
این ره عشق است راه عقل نیست...
اگر زرتشت،علی(ع) را می دید می نوشت:گفتار علی،پندار علی،کردار علی...
پیدا به ضمیرم او پنهان به ضمیرم او این است مقام او دریاب مقام من...
دانشجو حقوق نویسنده
نوشتن را دوست دارم . . .خواندن نیز هم...
Aleph@mihanmail.ir
تا مرا رمز حیات آموختند ... آتشی در پیکرم افروختند
من آدم فراموش کاریم، می نویسم تا یادم بمونه!
??️?دختری از تبار ترک که در آستانه رفتن به دانشگاه است.
فكر، قلم و كاغذ
فقط آمدم تا کمی بنویسم
dried roses, rotten letters, unread words, silent people.
در خیال روز های روشن.