« انگیزشی »

نمی‌خواهد کار فوق العاده ای بکنید

در دنیای شلوغ امروز که هیچ‌کس حوصله ی هیچ‌کس را ندارد، گوش شنوا باشید....

آدم گاهی دلش می‌خواهد بدون آنکه خودش را سانسور کند، بی پروا حرف بزند....

??


•••??

کتاب بخون ؛ بعد ها زبونت ازت تشکر می‌کنه

ورزش کن ؛ بعد ها بدنت ازت تشکر می‌کنه

شاد باش ؛ روحیت بعد ها ازت تشکر می‌کنه

تلاش کن ؛ آینه بعد ها ازت تشکر می‌کنه

?✨


•••[??]

امشب که لامپ اتاقتو خاموش می‌کنی و میخوای بخوابی به این فکر کن اونایی که بهترین خبر عمرشونو امروز شنیدن و زندگیشون عوض شد ،‌ دیشب هیچ خبری از امروز نداشتن

خدای امروز اونا خدای فردای ما هم هست

شاید فردا اون ادم تو باشی . . .

☕?


شاید درست لحظه ای که داری حسرت چیزی رو می‌خوری که نداری یا از دستش دادی

خدا برات یک چیز بهتر در نظر گرفته باشه

به قول معروف :

« خدا رو چه دیدی »

??


life is all about finding peace in both the light and the shadows..


زندگی یعنی یافتن آرامش هم در نور و هم در سایه..


?یکی در گوشم زمزمه کرد: تو به اندازه کافی قوی نیستی که در مقابل طوفان دوام بیاری ...!!!

منم در گوشش داد زدم و گفتم :

عزیزم من خود خود طوفانم!!?

?☘



"I cannot always control what goes on outside. But I can always control what goes on inside."⚡❄•••


"من همیشه نمی توانم آنچه را که در بیرون می گذرد کنترل کنم.

اما همیشه می توانم آنچه را که در داخل سرم می گذرد کنترل کنم."⚡❄•••

?✨


Please don't give up. Not now.

Not ever.

ازت خواهش می‌کنم که تسلیم نشو. نه الان.

نه هيچ‌وقت!

✨?


خودت رو اذیت نکن. نترس. فکر هم نکن. تهش بالآخره یک چیزی می‌شه دیگه. درست می‌شه. بهتر می‌شه. یک کاری می‌کنی. غصه‌ی الکی نخور؛ فایده نداره. فکر کردن و اذیت شدن و ترسیدن و غصه خوردن هیچ فایده‌ای نداره. قدم بزن. بهتر می‌شی. تو تنها کسی نیستی که از موضوعی رنج می‌بری. همه‌ی آدما در همین لحظه از موضوعی رنج می‌برن.

??