برنامه نویسی سخت نیست/:


خب اقا واقعیتش من قبل از اینکه وارد دنیای برنامه نویسی و کامپیوتر بشم چند جایی توی حوزه های مختلف دستی بر اتش دارم و تجربه کاری داشتم در چند زمینه،ماجرا از اونجایی شروع میشه که اگه یک نفر تازه کار بخواد وارد این حوزه بشه،با یه سرچ که برنامه نویسی چیست؟و چگونه برنامه‌ نویس شویم با خودش میگه چی پیش خودم فک کردم که خواستم برنامه نویس بشم؟

خب این یعنی فاجعه!

عمدتا کارای مهندسی و بخصوص در بخش کامپیوتر چون با منطق و خیلی چیزای خشک و بی کم روحی به اصطلاح سرو کار دارن به سختی کار و ... معروفن در نتیجه یک تصور کنید کسی که علاقه ای به برنامه نویسی نداشته،وارد این حوزه شده و چندسالی با صفحات پر‌ باگ دست و پنجه نرم کرده اگه بهش بگی میخوام برنامه نویس بشم مطمعنا شمارو کلیومتر ها از یادگیری برنامه نویسی دور خواهد کرد!

به عنوان یک فردی که به برنامه نویسی علاقه دارم و دارم توی این زمینه فعالیت میکنم با صدای رسا اعلام میکنم که نتنها سخت نیست،بلکه شیرین و دلپذیر هم هست?

وحتی مطمعنا از خیلی کارای به ظاهر اسون دیگه هم جایگاه عالی داره هم اینده مالی خوبی در انتظار اون فردی که گرایش‌ و علاقه درونیش به کامپیوتر و برنامه نویسی هستش...

برنامه نویسی اسان است.