نویسنده نیستم اما

بزارید از اینجا شروع کنم:
وقتی وارد سایت ویرگول شدم و ثبت نام کردم و مراحل تکمیل پروفایل رو انجام دادم رسیدم به اینجا ??

پروفایل من
پروفایل من


بهم گفت: "شما هنوز پستی در ویرگول ننوشتیو همین الان شروع کن" البته این جمله ی من خیلی عامیانه هست ولی خب چیزی بود که در فکرم با خواندن این جملات آمد، همین لحظه بود که به خودم گفتم من که نویسنده نیستم برنامه نویسم، تهش مهندس نرم افزارم، کارم با این چیزاست چه خوبه که تجربه و موضوعات یا حتی اتفاقات و چالش هایی که بر میخورم را برای دوستانم در ویرگول بنویسم و به اشتراک بزارم تا دوستای جدید پیدا کنم. ممکنه در چالش ها و تجربه ها لزوما موفقیت نباشه ولی خب شکست ها میتونه خودش یک موفقیت باشه.

یک سوال؟

البته نمیدونم، آیا شکست های احمقانه هم میتونه جز موفقیت باشه؟ ? دوست داشتی برام کامنت کن :)

برای آشنایی بیشتر:

لازمه در فضای اینترنت خودمون رو بیشتر معرفی کنیم شناس بشیم حالا نه معروف در همین سطحی که معرفی بشیم، این فضا در سرعت شناخت خیلی مسائل تاثیرگذاره البته به همون میزان که تاثیر مثبت داره به همون اندازه هم میتونه به اشتباه بندازه و از مسیر اصلی منحرف کنه، اما خب فضای مجازی یک جادوی بی نظیره برای ارتباطات بیشتر با سرعت بیشتر با آگاهی بیشتر.

هدف:

من با این هدف شروع کردم به نوشتن که میدونم نویسنده نیستم اما شاید موضوعاتی باشه که تجربش کردم یا دارم تجربشو بدست میارم و شاید برای آدمایی مفید باشه پس بهتره بیان بشه و باب یک آشنایی بزرگتر برای من باز بشه.

نتیجه گیری:

  • من که فکر میکنم شروع نوشتن یعنی رفع یا خلق یک نیاز، چه برای خودم و چه برای دیگران
  • بهتره از فضای مجازی بهترین استفاده رو کنیم
  • البته که ویرگول عجیب فضایی رو برای بلاگ نویسی آماده کرده، دست مریزاد :)
  • پست میزارم بزودی :)