چرا دارم تو ویرگول می‌نویسم؟

چند وقتیه دارم تو ویرگول میچرخم ، خیلی ازش خوشم اومد ، اکثر بچه‌هایی که اینجان بدون توقع دارن تجربیاتشون رو به اشتراک می‌زارن.خودم هم اولین بار وقتی داشتم تو گوگل دنبال یه جواب سر راست یه پرسش می‌گشتم اینجا رو پیدا کردم. دم بچه‌های ویرگول گرم! اینجا می‌خوام از تجربیات خودم از ورود به بازار کار حسابداری بگم...چیزایی رو بگم که اگه خودم ۱۰ سال پیش بعد از فارغ‌التحصیلی میدونستم ، مسیرم خیلی هموارتر بود...ولی قرار نیست ، چون کسی نبوده بمن بگه ، من هم همین چرخه رو ادامه بدم...هر چیزی که اینجا میگم ، صرفا تجربه‌های شخصی من بوده و قرار نیست برای دیگران هم همین پروسه طی شده باشه.اگه علاقه داری بدونی چطور میشه ظرف مدت ۵ سال از یه فارغ‌التحصیل بیکار تبدیل بشی به یه مشاور خبره همراه من باش?

خودم هم اولین بار وقتی داشتم تو گوگل دنبال یه جواب سر راست یه پرسش می‌گشتم اینجا رو پیدا کردم.

دمبچه‌هایویرگولگرم!



اینجا می‌خوام از تجربیات خودم از ورود به بازار کار حسابداری بگم...

چیزایی رو بگم که اگه خودم ۱۰ سال پیش بعد از فارغ‌التحصیلی میدونستم ، مسیرم خیلی هموارتر بود...

ولی قرار نیست ، چون کسی نبوده بمن بگه ، من هم همین چرخه رو ادامه بدم...

هر چیزی که اینجا میگم ، صرفا تجربه‌های شخصی من بوده و قرار نیست برای دیگران هم همین پروسه طی شده باشه.

اگه علاقه داری بدونی چطور میشه ظرف مدت ۵ سال از یه فارغ‌التحصیل بیکار تبدیل بشی به یه مشاور خبره همراه من باش?