تو ز خون ناله خای خود پری

- میشه بگی یه کم مراعات کنن!

+ چی شده؟

- خیلی شلوغ میکنن سرم رفت

+ کجا رفت؟

- حوصله شوخی ندارم!

+ حوصله چی رو داری؟

- بندازم جاده. تنهای تنها، برم سمت دریا جنگل... یه چای بزنم یه نخ سیگار چاق کنم... یه جا که سکوت باشه، صدای باد و جنگل و دریا و پرنده

+ اگه بری کی برمی‌گردی

- نمیدونم... شاید وقتی پاکت سیگارم تموم شد. کی می دونه شاید دوباره خریدم و موندم

+ بری اونجا شلوغیا رو با خودت نمیبری؟

- مگه خلم که ببرمشون

+ هفته پیش شمال بودی، با خودت نبردیشون؟

- اممم.. یادم نیست... مث که قایمکی سوار ماشین شده بودند.. ولی این دفه سولاخای ماشینم چک میکنم که سوار نشن.

+ شلوغیای اینجا رو نبری، تو راه شلوغ سوار نمیکنی ؟ مثلا اگه یکی یهو پیچید جلوت، یکی زنگ زد حرف نامربوط گفت ؟!

- نه سوارشون نمیکنم. پشت دستمو داغ میکنم که یادم باشه

+میشه منم بیام ؟

- تو دیگه چرا؟ مگه تو هم میخوای فرار کنی؟

+ فرار که نه، گفتم بات بیام حوصله ت سر نره؟

- حوصله من یا تو؟

+ شلوغی شلوغیه، من و تو نداریم که

- نکنه فک میکنی جر میزنم اونجا بپام باشی؟

+ نه نه به جون تو، راستش دلم برات تنگ میشه.

- ... اوکی بیا... ولی زیاد حساب بکشی دعوامون میشه گفته باشم!

+ من کی حساب کشیدم، فقط یه وقتایی یه چیزایی گفتم که اونم به نفعت شده

- نمیدونم.. اوکی .. دعوا نداریم

+ حالا اگه یه خواهش داشته باشم پر رویی میشه؟

- چی مثلا

+ قول بدیم شلوغا رو سوار نکنیم چه شیتان پیتان بودن چه حال به هم زن

- حله دادا من که از خدامه