شیرکاکائو:)

من این دو سال عاشق شیرکاکائو شده بودم و هر وقت حالم بده بود با شیرکاکائو حالم بهتر می‌شد

چون از طعم های تلخ خوشم نمیومد و نمیاد و فکر نکنم که بیاد از قهوه و نسکافه و هر چیزی که که ترکیب اسپرسو و شیره خوشم نمیاد؛حالا هر چقدر هم که شیرینش کنن

حتی وقتی شیرکاکائوم تموم می‌شد میرفتم شیرقهوه میریختم تو لیوان و با شکر و ... تبدیل به شیرکاکائو می‌کردمش یا پودر کاکائو نیسکوئیت رو بر می داشتم شیرکاکائو درست می‌کردم

دیروز رفتم پیش دکتر و بهم گفت که دیگه حق ندارم چیزای شور یا تند یا چیزایی که مواد نگه دارنده دارند بخورم.

ولی من آدمیم که حوصلم سر می‌ره پا میشم و میرم ی چیزی می‌خورم و الان گزینه خوردن رو ازم گرفتن.

و بچگیم به یسری از خوراکی های بدنم واکنش بدی نشون می‌داد مثل پفک و اسنک و من کلا چند ساله دارم پفک خوردن رو تجربه می‌کنم و یهو بهم گفتن دیگه کلا نباید بخورم.

میشه گفت ی ساله که از چیز های تند خوشم اومده و اونم ازم گرفتن

و اما آلوچه و لواشک،عشق های ابدی من،دیگه نمی‌تونستم بخورمشون

شکلات هم مثل بقیه جزو گزینه های ممنوعه شد

وقتی دکتر داشت اینارو می‌گفت خود به خود از چشمام آبشار اشک جاری شد(در ی شرایطی بی دلیل هر کی باهام جدی صحبت کنه اشکم در میاد حالا حتی اگر تعریف باشه)

بعد بهم گفت چرا گریه می‌کنی؟اینجا طرف با سرطان پا میشه میاد پیش من گریه نمی‌کنه ولی تو چون بهت گفتم خوراکی نخور نشستی گریه می‌کنی؟...

تا دو سال دیگه که خوب بشم باید غذاهای ایرانی بخورم و کلا ی بار در ماه غذای سرخ کردنی بخورم

و این واقعا عذاب بود

چون دیگه چیزی برای خوردن برام نداشته بودن

و باید از چیزهایی که خوشم نمیومد بخورم ولی ترجیح میدادم بهم زهر مار بدن تا اونارو(حالا من بعد از خوردن زهر مار:این چرا مزه همونارو میدههه)

خلاصه که منو از شیرکاکائو و خوراکی و یسری از غذا های محروم کردن

(و من اگر به قولی هله هوله نخورم ممکنه از گشنگی و لاغری تلف بشم و همین الانش هم مشکل وزن دارم و همه ی موارد خونم سر جاشونن و مناسبن ولی بعداً ممکنه کم بشن ولی قندم ی زمان هوایی خیلی میاد پایین و ممکنه یهو بگیرم تو ماشین تو مسیر رفتن به کلاس یا خود کلاس بگیرم بخوابم یا مجبور شم ی چیزی بخورم😂)

امیدوارم دوسال دیگه بیام اینجا و بگم محرومیت غذاییم لازم نیست تا ابد دهر ادامه داشته باشه و الان که دارم این پست رو می‌نویسم دارم شیرکاکائو می‌خورم

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید و شمارو از شیرکاکائو ی زندگیتون جدا نکنن

هدیه مد نظرم برای تمام مناسبت ها
هدیه مد نظرم برای تمام مناسبت ها

پ.ن:وقتی من پیشتونم جلوم هر چی خواستید بخورید،بخورید ولی شیرکاکائو نخورید چون می‌شینم گریه می‌کنم:)

-شیفته ی شیرکاکائو