عیدتون مبارک :)





سلام به همه ویرگوگولی ها خوبید ؟

عیدتون مبارک گوگولی مگولیز

سالی که گذشت پر از فراز و نشیب و خوبی و بدی بود چه کسایی که رفتن و چه کسایی که موندن و با هم این سالی که گذشت رو به پایان رسوندیم

کنکوری عزیز که سال گذشته رو استرس کشیدی سال نو شومام مبارک

نویسنده عزیز سال نو شومام مبارک

اگه به هدفایی که تعیین کرده بودید رسیدید تبریک میگم

اگرم نه که از خدا میخوام توی این سال اوضاع رو بر وفق مراد شما بذاره تا برسید


  • زعفرون ✨ : چاشنی گرون من خواهرم? سال نوت مبارک امسال رو مثل یه بمب بترکون
  • ?ZACK : دکتر خون و خونریزی سالی پر خون تر برات ارزو میکنم ?
  • متغیر اچ : سالی پر نوشته رو برات آرزومندم
  • Ayla : سالی پر انرژی رو برات آرزو میکنم
  • یک عدد من : همیشه بدرخشی سال نوت مبارک
  • دانیال محمودزاده : امیدوارم توی سال جدید هم مثل قبل با عشق بنویسی
  • ذره ای در کیهان : کل منظومه شمسی عیدی من به تو سال نوت مبارک
  • صوفیانا : سال جدید برات سال موفقیت و سربلندی باشه
  • خرگوش : امسال سال شوماس خوش بدرخشی
  • دست انداز : ای نویسنده کبیر این تبریک ما رو تحفه ای ناقابل بدان و آن را بپذیر سال نو شوما مبارک
  • سید مهدار بنی هاشمی : امیدوارم توی سال جدید بتونم از رمان های شوما استفاده کنم و سالی سرشار از آزادی رو خواستارم برایت





اگه اسم کسی رو اون بالا ننوشتم به بزرگی خودتون ببخشید و حتما توی کامنت ها بگید تا اضافه کنم سال نو مبارک ?





دوست دار شما DELTA