گاهاً سرم برایِ نگه داشتنِ رویا هایِ درونِ ذهنم کوچک است..
مَرا بخوان...

می نِویسَمَت!
چِراکِه باید باقی بِمانی،چِه دَر کِنارِ مَن،وَ چِه...
تو لایقِ خواندِه شُدَن و باقی ماندَنی..
شایِستِه ی شِعر شُدَن و نِوشتِه شُدَن
تو زیباتَرین کَسی هَستی کِه کَلَمات می تَوانَند بَرایَش نِوشتِه شَوَند..
وَ تو چِه بی رَحمانِه
دَر کِنارِ مَن نیستی!!...
مطلبی دیگر از این انتشارات
شبانه#2
مطلبی دیگر از این انتشارات
مثل مُرده ای که قاتلش را دیده باشد.
مطلبی دیگر از این انتشارات
منِ کال.