کسل نباش، حتی در این ساعت‌ها: معرفی یکی از نویسندگان ناشکفته‌ی ویرگول


در این پست نوشته‌های نویسنده‌ای با نام کاربری The one with the dreams را معرفی می‌کنم. به خصوص برای افراد علاقه‌مند به شعر و نویسندگی. چرا که ایشان را نویسنده‌ای قریحه‌دار و بااستعداد تشخیص دادم. و اینکه ظاهرا ایشان توانایی نوشتن به زبان انگلیسی را هم دارند.

امیدوارم نویسندگی را جدی‌تر بگیرند و در این مسیر بر تلاش‌هایشان اضافه کنند.

در ادامه یکی از شعرهای ایشان را با هم بخوانیم:

من از کسالت این ساعت ها حرف میزنم

می‌وزم

می‌بارم..

میتابم به فرداهایی که روزگاران آفتاب است

و تپش های بی وقفه‌ی زمین سبز به سرها میکوبد

من از کسالت این ساعت ها حرف میزنم

من از تیرگی ها به روزنه‌هایی که سقف اندیشه به تصویر میکشد دست می یازم

میروم رونده ام‌چون رود

می‌وزم به سان بادهایی در دامان و گیوسان دختران سرکش جنگل های دور

من باز خواهم گشت

باز خواهم گفت

باز خواهم خواند

از این شب مرگی های مرده ی بی جانِ در قفس

و قلبم امروز می‌تپد

می‌تپد

می‌تپد

تا به آن لحظه ای که شعر

زمین مرده را به آغوش خیس خود می‌کشد

و نفس های واژگان آزادی

به خاک آلوده به بند باز می‌دمد

و خواهد ایستاد قلب من آنگاه

آنگاه که گرگ های خاکستری دوان

آوازهایی را زوزه میکنند

به روزگاری که شب فصلی خواهد بود

از افسانه ی دیرین زمین

و خواهم وزید آن روز

و خواهم بارید

و کاج ها هم رقص نم نم باران منند

the one with the dreams