درباره بلینکیست فارسی

بلینکیست فارسی
بلینکیست فارسی


بلینکیست | دانش بیشتر در زمان کمتر

ایده آل برای افراد کنجکاو که عاشق یادگیری هستند، افراد پر مشغله ای که وقت خواندن ندارند و حتی افرادی که اهل مطالعه نیستند.

ورود به صفحه بلینکیست فارسی در ویرگول




ویژگی های بلینکیست

بخوانید یا گوش کنید
بخوانید یا گوش کنید



کتاب بعدی خود را پیدا کنید
کتاب بعدی خود را پیدا کنید



پادکست کوتاه
پادکست کوتاه



چرا بلینکیست؟

  • داناتر باشید
  • موفق تر باشید
  • سالم تر باشید
  • پدر و مادر بهتری باشید
  • شادتر باشید
  • بهترین نسخه خودتان باشید!

آماری از اعضای بلینکیست

95% از اعضای بلینکیست به طور قابل توجهی بیشتر از قبل مطالعه می کنند.
91% از اعضای بلینکیست عادت های بهتری ایجاد می کنند.
87% از اعضا به لطف بلینکیست تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کرده اند.

به چه موضوعاتی علاقه دارید؟

کاملترین کتابخانه غیر داستانی با بیش از 5 هزار کتاب

موضوعات بلینکیست
موضوعات بلینکیست




توضیحات تکمیلی

با سلام، زکریا شیرمحمدلی هستم و محتوای انگلیسی بلینکیست را از وبسایت https://git.ir دریافت کرده و به فارسی ترجمه می کنم و در انتشارات بلینکیست فارسی باهاتون به اشتراک می گذارم.

دلیل اینکه تصمیم گرفتم این انتشارات رو ایجاد کنم این بود که محتوای بلینکیست داخل وبسایت git.ir انگلیسی بود. هم محتوای متنی و هم صدای این محتوا ها به انگلیسی بودند. با خودم گفتم بعضی از مردم شاید اونقدر انگلیسی شون خوب نباشه که بتونن از این محتوا استفاده کنند. برای همین تصمیم گرفتم که این انتشارات رو ایجاد کنم و در وقت های خالی خودم ترجمه مقاله های بلینکیست رو از این طریق به اشتراک بگذارم. همینطور وقتی که محتوا رو ترجمه کردم نسخه صوتی اون رو هم به مقاله اضافه می کنم تا این قابلیت هم برای شما در دسترس باشه.

در ابتدا کتاب ها و موضوعاتی که بهشون علاقه دارم و یا اینکه خودم هم اونها رو مطالعه کردم رو ترجمه می کنم و سپس روی موضوعات دیگه هم کار خواهم کرد. میتونید فعلا برای محتوای انگلیسی کامل تر به وبسایت گیت مراجعه کنید. البته برای شنیدن محتوای انگلیسی بلینکیست در این وبسایت باید اشتراک ویژه تهیه کنید که فکر میکنم واقعا ارزش اش رو داره.

صفحه بلینکیست در سایت گیت:

https://git.ir/blinkist/

اگه میخواید بیشتر در مورد من بدونید میتونید مقاله زیر رو بخونید.

https://vrgl.ir/HWzCH