این افراد انتشارات روزمرگی های برنامه نویسان ⚡️ را دنبال می‌کنند:

توسعه دهنده نرم افزار https://salmana.ir
life is what you choose it to be ...
زبان موسیقایی نویز و صداها تجربه و درک هنر
برنامه نویس فرانت و طراح سایت. علاقه مند به تکنولوژی، مطالعه و طبیعت
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون من کیستم ؟ من کجا هستم ؟ من چه میخواهم ؟
دانش‌آموخته‌ی هوش مصنوعی از دانشگاه الزهرا، جویای علم در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
A Science Lover :)
سلام
کفاره شراب خوری های بی حساب، هشیار در میانه مستان نشستن است.
Github: EhsanShahbazii - Telegram: ehsandevv
دانشجوی شنوایی شناسی - توسعه دهنده اندروید - جاوا ، کاتلین ،PHP و اندکی C
برنامه نویس MQL و پایتون https://www.youtube.com/@mqlexpert/videos
باPerfex CRM می‌توانید مشتریان، پروژه‌ها و کارمندانتان را در یک پلتفرم به صورت جامع مدیریت کنید. پرفکس، اتوماسیون یکپارچه جهت مدیریت همه امور کسب و کار شما ( freshcode.ir )
Love wordprees
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=