مسئولیت اجتماعی حامی سرویس

سلام من محمود کریمی هستم.

هدفم برای ایجاد این فضا اموزش تعمیرات لوازم خانگی هست من با سابقه 15 ساله در حوزه تعمیرات لوازم خانگی اینجا هستم تا تمامی تجربیات خودم را در این بستر به شما آموزش بدم.

حضور در جشنواره کار آفرینی
حضور در جشنواره کار آفرینی


من سال 1395 شرکت حامی سرویس را در شهر اصفهان با هدف تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال فریزر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی انواع ماکروفر و تلویزیون و حتی پکیج و کولر گازی را راه اندازی کردم.

برای تامین منابع انسانی متخصص به آموزش تعمیر لوازم خانگی پرداختم و تا به امروز به لطف خداوند متعال توانسته ام بیش از 300 همکار به مجموعه اضافه کنم.

هیچ لذتی برای من شیرین تر از این نبود که توانسته بودم دوستان علاقه مند در این حوزه را ترغیب کنم که تعمیر لوازم خانگی را یاد بگیرم و بنابه مسئولیت اجتماعی خودم توی این بستر در خدمت شما هستم که بصورت رایگان این تجربیات رو در اختیار شما قرار بدم.

آموزش های من به زبان ساده هست همه دانش آموزان ، دانشجو ها و.. میتوانند با دنبال کردن انتشارات حامی سرویس در ویرگول قدم به قدم تعمیرات رو یاد بگیرند.

امیدوارم بتوانم دراین بستر برای شم مفید باشم.

محمود کریمی 9 مرداد 1403

تیم حامی سرویس 1395
تیم حامی سرویس 1395