new level unlocked: level 15

نمیدونم از کجا شروع کنم... حقیقت ثش امروز ساعت هشت صبح به طور رسمی وارد ١۵ سالگی شدم

و هنوز ٣۶۴ روز و ١٨ ساعت و ۵۶ دقیقه تا آپدیت جدید مونده

امسال سال خیلی دلچسبی نبود...

احتمالا اگه مایا،تاتسو،میراندا،ندا و رز و بقیه رو نداشتم می‌تونست بدترین سال زندگیم باشه...

خلبان میگه مشکل از بزرگ شدن نیست بلکه از فراموش کردن بچگیمونه.....

خب من که فراموشش نکردم...ولی هرچقدر که تلاش میکنم نمیتونم برگردم به جوری که قبلاً بودم....حتی با اینکه خیلی دلم میخواد

بزرگ شدن واقعا مسخره اس

هرچند امسال واقعا خیلی چیزا راجب خودم فهمیدم

اولین چیزی که فهمیدم اینه که من عاشق شطرنجم،خیلی سخته..مخم اصلا نمیشه گاهی اوقات...گاهی اوقات هم انقد رو مخه که دلم نمیخواد برم سمتش ولی بازم خیلی باحاله و خیلی هیجان انگیزه

دومین چیزی که فهمیدم هم به لطف بچه های ویرگول و اطرافیانم...این بود که از نوشتن و تلاش کردن برای بهتر نوشتن و نشون دادن نوشته هام به بقیه لذت میبرم و اصلا هم ترسناک نیست

سومیشم اینه که پایتون رو اعصابه،ارور میده و گیج کننده اس....ولی بازم عاشقشم

چهارمین چیزی که راجب خودم یاد گرفتم،اینه که واقعا از هنر خوشم میاد،از هنرهایی که کثیف کاری ندارن

۵.فهمیدم که واقعا یه چیزیم میشه و این حجم از نداشتن انرژی در حالی که نمیدونم انرژی که دارمو کجا صرف کنم واقعا دیوونگیه....

۶.راستش بعد از مدت طولانی که تفکر و تأمل و نیشگونو کوبوندن کله‌ام تو بالشت فهمیدم که مشکوک به داشتن اختلال خیال‌پردازی‌ناسازگار هستم....ولی...منظورم اینه که کی نیست؟🤧

٧.وقتایی که روز خیلی خوبی نداشتم نه میتونم کتاب بخونم،نه میتونم بنویسم،و نه میتونم انیمیشن ببینم..

راستش قبل از اینکه یه سری چیزا برای خود ١۵ سالم بنویسم....می‌خوام از چندتا غریبه ی مهربون و دوستداشتنی تشکر کنم:

١.رز

٢.دخترای اکیپ هارتکلیل عزیزم

٣.ندا

۴.نیایش

۵.گلی (مرسی که همیشه تشویقم می‌کنی:))

۶.چند تن از معلمام

٧.ارشیدا و ریحانه

مرسی که اومدین بودین هستین و (اگه بخواین)میمونین

و درنهایت....

من آینده ی عزیزم، واقعا ازت می‌خوام که تلاش کنی و خودتو جم و جور کنی و تصمیمات درستی بگیری چون من دلم نمیخواد بدبخت بشم(😂) علاوه بر اون دلم‌می خواد،ادم خوبی باشی...از خودمون مراقبت کنی و تلاش کنی.شاد باش و از زندگی‌مون لذت ببر....و تا جایی که میتونی لبخند بزن و همه رو دوست داشته باشی و بهشون کمک کنی :))

از همه ممنونم که تولدمو یادتون بود و تبریک گفتین،خیلی دوستتون دارم!^^

منی که از آینده داری دوبار اینو میخونی،تو رو هم خیلیییی دوستت دارم. و لطفاً این متنو پاک نکن :)