افشاگری مسیح!

سلام آمده ام با پرسشنامه‌ای از نگین!(بازم گول خوردین!)



1_ سلام خوبی؟قربونت شما چطوری؟(ترجمه:عالی فقط نت ندارم!)

2_ هویج یا کرفس؟صد در صد هویج!

3_ قورمه سبزی یا پیتزا؟سخته ولی پیتزا

4_ کفش کتونی یا چرمی؟کتونی

5_ چشمات چه رنگیه؟قهوه سوخته!

6_ اگه قرار بود یکی از عزیزانتو با زجر بکشی چه کسی رو انتخاب میکردی؟-___-میشه گفت همه موارد؟شوخی کردم خودمو میکشتم!(از خودم عزیز تر؟)

7_ به نظرت چرا توی ایران به دنیا اومدی؟بابا خدا شوخی میکنه دیگه بعضی اوقات!

8_ نظرت در مورد ترکیب موی فرفری و گل آفتابگردون چیه؟عالی

9_ چرا این پروفایلو انتخاب کردی؟چون خودمم ولی خودم نیستم!

10_ حاضر بودی توی یه استخربا تکه های ژله شنا کنی یا آب شکر غلیییظ؟تکه ژله!

11_ کثیف ترین رازت چیه؟ (( میتونی نگی))تو خوراک لوبیا معلما مایع ظرف شویی ریختم دوران راهنمایی!مدرسه چند روز تعطیل شد!همه اسهال!

12_ حاضری پلو ملخ بخوری یا اسپاگتی کرم فرزندم؟میشینم تو رو میخورم فرزندم!

13_ قیافت شبیه چه حیوونیه؟ ((بلا نسبت!))یوز پلنگ!

14_ چرا هیچکی به خرمالو اهمیت نمیده؟منم اهمیت نمیدم چون گوجه است فقط ادامه تحصیل داده!

15_ آخرین امتحانی که گند زدی چه امتحانی بود؟ ((چند شدی?))کار و فناوری نهم نوبت دوم تابستون شدم۹

16_ اگه جنسیتت برعکس میشد چه اسمی رو برای خودت انتخابی میکردی؟اسیه!(شوخی کردم اسمم رو میزاشتم مریم!

17_ ریاضی چه رنگیه؟قهوه ای***

18_ نگین چه رنگیه؟ ((از آویشن به خاطر کش رفتن این سوال عذر میخوام))قرمز و زرد(شیطنت در عین مودب بودن!)

19_ اولین چیزی که با گفتن کلمه *خواب* به ذهنت میرسه چیه؟ زندگی موازی!

20_عدد مورد علاقت؟ ۱۴۰۱