پاسخی به پرسشنامه المسیحیوس

۱.حال و احوالت تو این چند روز گذشته، چطور بوده؟
نسبتا خوب با نسیم ملایمی در ساحل، یکم هم بارون اومد :)

۲.غذای مورد علاقه‌ت؟
مرغ سوخاری ?

۳.خوراکی مورد علاقه‌ت؟
چیپس سرکه نمکی?

۴.نوشیدنی مورد علاقه‌ت؟
دلستر استوایی ایستک?

۵.خواننده(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
در حال حاضر بیلی آیلیش و جاستین بیبر

۶.آهنگ(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
birthday از Anne Marrie
F.R.I.E.N.D.S از Anne Marrie
say my name از Bebe Rexha, David Guetta, J Balvin
diamonds از Rihanna

۷.بازیگر(ها) مورد علاقه‌ت؟
زیادن :/

۸.فیلم، سریال(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
فیلم: اینتراستیلار که عشقه! دزدان دریایی کاراییب، inception، oblivion
سریال: la casa de papel، star trek discovery, eye candi, winer and loser

۹.نویسنده(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
طرفدار آر ال استاین و انجی سیج ام. ولی کسایی مثل جوجو مویز، سومن چینانی و سارا جی ماس هم خیلی قشنگ می نویسن.

۱۰.کتاب‌(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
مدرسه افسانه ای، من پیش از تو، اتفاقات کم اهمیت زندگی یک کاکتوس، ساوی و ... (خیلی زیادن?)

۱۱.اگه بتونی یه آدم معروف بکشی، کیو میکشی؟
Zachary Quinto هیچ ظلمی بهم نکرده تنها گناهش اینه که آدم بده ی خیلی خوبیه و این باعث شده که به خاطر نقشش ازش متنفر بشم ?

۱۲.اگه بتونی یه آدم معروفو زنده کنی، کیو زنده میکنی؟
بازهم Zachary Quinto چون بعد از قتلش عذاب وجدان می گیرم :/

۱۳.چه چیزیو دوست داری تو ظاهرت عوض کنی؟
دوست دارم تپل تر باشم و چال گونه داشته باشم :))

۱۴.چه چیزیو دوست داری تو باطنت عوض کنی؟
زودرنجی، غرور و اعتماد به نفس کم از خصوصیاتیه که دوست دارم حذف شن


۱۵.اگه بهت پیشنهاد بازی تو یه فیلم سینمایی با درآمد فوق‌العاده زیاد بدن، درحالی که باید کسیو( هر کی) انتخاب کنی تا تو یه صحنه از فیلم ببوسی؛ چه کسیو انتخاب میکنی؟
?? خواهرم توی ویرگوله (البته همه تون می شناسینش ولی نمی دونین خواهریم? به جز یه بنده خدایی که ... ?? بله با خودتم فاطمه جان??) و به علت وجودش ترجیح می دم ابزار سر به سر گذاشتنمو ندم دستش، در نتیجه در جواب این سوال سکوت اخیار می کنم ??


۱۶.بدترین موقعیتی که توش ضایع شدی کی بوده؟
یادم نمیاد ? ولی زیاد ضایع شدم???‍♀️

۱۷.ده‌تا از خواننده‌های مورد علاقه‌ت رو از نزدیک ببینی یا یه نابغه مث بیل گیتس؟
یه نابغه رو ترجیح می دم

۱۸.یه آهنگ با یه خواننده خیلی معروف بسازی یا تو یه فیلم هالیوودی بازی کنی؟
هالیوود

۱۹.یه شاخ مجازی خیلی پولدار بشی که همه‌چیزش دست مردمه یا یه آدم معمولی؟
آدم معمولی

۲۰.حستو درمورد کلمه‌های پایین بنویس:
هر کدومو با یه کلمه یا عبارت توصیف می کنم

کتاب: رویا

دریا: آرامش

ساعت: ترس از دست دادن

موسیقی: مُسکِن

خدا: همه چیز

عشق: نصف زندگی

تنهایی: تاریکی

فحش: هم صمیمیت هم دوری

گیم: آف ترونز؟?

آینده: روشن و درخشان

گذشته: سیاه و سفید و خاکی

حال: الاکنگ (از نظر بی ثبات بودن و این که هر حرکتی رو ادامه کار تاثیر داره)

۲۱.بیلیونر شدن به قیمت برهنه شدن جلوی دوربین یا کشته شدن بخاطر رهبری یه شورش بزرگ؟
من از بدو تولد شورشی بودم??

۲۲.حاضری در عوض پول، تا آخر عمرت با کسی باشی که فقط دوستش داری؟(لازم به یادآوریه که دوست داشتن با عشق ورزیدن فرق داره.)
خیر!

۲۳.فرض کن تازه امپراطور کل زمین شدی و آدم فضاییا میخوان به زمین حمله بکنن و این وسط هم فقط تو از این حمله خبر داری، حالا یا میتونی به مردم بگی شورش میکنن و میکشنت اما میتونن از دست آدم فضایی‌ها نجات پیدا کنن، یا یواشکی با چندا از سردارات و چند نفر عادی از زمین فرار میکنی؟
تو این جور شرای طنگا می کنم ببینم زندگی 5 تا آدم بیشتر می ارزه یا زندگی میلیاردها؟ بهشون می گم!

۲۴.اگه بچه داشته باشی، اسمشو چی میذاری؟(هم اسم پسر بگو هم اسم دختر)
اصلا راجبش فکر نکردم تا حالا??

۲۵.همین الان یهو تبدیل به یه پیرمرد/پیرزن نود ساله خیلی پولدار بشی یا یه بچه دو ماهه؟
دوماهه، انگار واسه خودم وقت خریدم

۲۶.دوست داری بزرگ شدی چی کاره بشی؟(?????)
دوست دارم فضانورد شم ?

۲۷.فک کن قراره تبدیل به یه عروسک بشی، دوست داری اون عروسک چی باشه؟
از این عروسک نرما؟??

۲۸.فک کن یه روز از خواب پا شدی و متوجه شدی به جنسی که نیستی(اگه دختری پسر، اگه پسری دختر) تبدیل بشی؛ چیکار میکنی؟ روزتو چجوری میگذرونی؟
نمی دونم :/ کاری به نظرم نمی رسه که دوست داشته باشم انجام بدم ولی چون دختر نتونم به جز پوشش :/ راه میوفتم تو خیابون با تیپی که دوست دارم??

۲۹.اگه بهت بگن پنج ساعت بعد میمیری، چیکار میکنی؟
اول پیتزا سفارش می دم
بعد می رم استخر
موقع برگشتن از استخر کلی چیپس سرکه نمکی و ماست موسیر می گیرم
بر می گردم خونه و پیتزا و چیپسا رو به یه فیلم زیبا میل می کنم
چند دیقه قبل از شمارش معکوس هم خودمو به یه محل بلند می رسونم و از روش می پرم پایین ?

۳۰. فرض کن کسی یهو لباتو(???) ببوسه، چیکار میکنی؟
بستگی داره کی باشه ???

موفق باشویـــــــــــــــــــــــد :)

و

همین دیگه

ختم جلسه?