پرسشنامه فرزند ارشدم

مرگ باحاله؟ نمیدونم تجربش نکردم
شما هم مدرسه رو زندان میبینید؟ ارع
من چجور ادمی ام؟ فرزند من کانر
کدومشو انتخاب می کنی: اینکه کانر از ویرگول بره و زنده بمونه...یا اینکه بمونه و یه ماه فقط زنده بمونه؟ قطعا سلامتیت برام مهم تره :)))
من خیلی بی عقل ام؟ گاهی اوقات کله خر میشی ??
شما هم دازای رو شدیدا دوست دارید یا فقط من اینطوری ام؟?? من خب ندیدم انیمشو ولی از فیسش خوشم میاد
باحال ترین دختری که دیدید اسمش چیه؟ خودت و دوست صمیمم فاطمه زهرا
باحال ترین پسر چطور؟ تو ویرگول بی نام( محمد رضا) و مسیح و علی پستاشون خیلی باحاله ولی در حضور کسی نیست جز یه نفر که بماند :)
شما هم با موسیقی اروم میگیرد؟ اره خیلی
شب هاتون چطور میگذره؟ با کلی فکر و و ناراختی و ...
چند بار از ته دل گریه کردی؟ هیچ وقت نتونستم از ته دل اونجوری که می‌خوام گریه کنم
چند بار از ته دل مرگ خواستید؟ بی شمار
باز دارم میرم راه کج با این سوال بالا؟ اره یکم
حاضری کمکم کنی؟ اره
درد داره؟ اره
بهش فکر کردی؟ارع
الان تو دلت چی گفتی؟ نمیزارم کسی اطرافم این حماقتو بکنه
دلت میخواد بهم چی بگی؟ تو باید هر جور شده ادامه بدی نباید بزاری هیچ‌چیز از پا درت بیارع باید قوی بشی خیلی بیشتر از الانت :)
اگه یه دفعه فردا بفهمی مردم، حالا به هر دلیلی( غیر عمد/ عمد) چی کار می کنی؟ گریه میکنم ، پست هاتو هزار بار میخونم و هر شب قبل خواب بهت فکر میکنم :) کاری دیگه نمیتونم بکنم :(
سوالی نداری؟ نه فقط مواظب خودت باش :))))