پرسشنامه ی المسیحیوس

۱.حال و احوالت تو این چند روز گذشته، چطور بوده؟
ناراحتانونه:(

۲.غذای مورد علاقه‌ت؟
بزباش(همون گوشت کوبیده است تازه فهمیدم اسمش اینه ?????)

۳.خوراکی مورد علاقه‌ت؟
شوکولات????

۴.نوشیدنی مورد علاقه‌ت؟
قهوه و دلستر:)

۵.خواننده(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
بیلی ایلیش-سلنا گومز- اوا مکس- جاستین بیبر- اریانا گرانده- (از اونجا که ندارم همه ی خواننده هایی که الان شعراشونو دوست دارم ردیف کردم)

۶.آهنگ(ها)ی مورد علاقه‌ت؟

اینا :)
اینا :)

۷.بازیگر(ها) مورد علاقه‌ت؟
نمی دونم:/

۸.فیلم، سریال(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
دزدان دریایی کاراییب- برنده و بازنده- استارترک دیسکاوری-

۹.نویسنده(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
جوجو مویز- جین استین- لیزایی -لیز پیشون- سید فلاش من

۱۰.کتاب‌(ها)ی مورد علاقه‌ت؟
غرور و تعصب- مدرسه ی افسانه ای- سه تاج شوم

۱۱.اگه بتونی یه آدم معروف بکشی، کیو میکشی؟
نمیدونم:|

۱۲.اگه بتونی یه آدم معروفو زنده کنی، کیو زنده میکنی؟
سوشانت سینگ راجپوت (چون خودکشی کرده می خوام دلیلشو بدونم)

۱۳.چه چیزیو دوست داری تو ظاهرت عوض کنی؟
ظاهرمو دوست دارم:)

۱۴.چه چیزیو دوست داری تو باطنت عوض کنی؟
نمی دونم خودمو دوست دارم:)

۱۵.اگه بهت پیشنهاد بازی تو یه فیلم سینمایی با درآمد فوق‌العاده زیاد بدن، درحالی که باید کسیو( هر کی)انتخاب کنی تا تو یه صحنه از فیلم ببوسی؛ چه کسیو انتخاب میکنی؟
هیچ ایده ای ندارم:/

۱۶.بدترین موقعیتی که توش ضایع شدی کی بوده؟
من کلا زیاد ضایع میشم بدترینش این بود که سر کلاس به جای اینکه بگم سلام پری خسته نباشید (به جای پری اسمو فامیل) گفتم:سلام پری نباشید (پری = فقط اسم)

۱۷.ده‌تا از خواننده‌های مورد علاقه‌ت رو از نزدیک ببینی یا یه نابغه مث بیل گیتس؟
خواننده اخه بیل گیتس و نابغه ها نه تنها خیلی عجیبن بلکه فقط نصیحت می کنن:/

۱۸.یه آهنگ با یه خواننده خیلی معروف بسازی یا تو یه فیلم هالیوودی بازی کنی؟
نمی دونم فک کنم اهنگ:/

۱۹.یه شاخ مجازی خیلی پولدار بشی که همه‌چیزش دست مردمه یا یه آدم معمولی؟
معمولی رو ترجیح می دم (هرکی جز این انتخاب میکنه بره فیلم قهرمان(heroine) رو نگاه کنه)

۲۰.حستو درمورد کلمه‌های پایین بنویس:

کتاب: ارامش

دریا:ارامش و غم

ساعت: نسبی

موسیقی: احساس خوب و بد در یک ثانیه

خدا: نمی دونم شاید هیچ؟

عشق: اشتباهی بزرگ

تنهایی: مود همیشگی همه

فحش: پر کاربرد?

گیم: دوست دارم بازی کنم ولی نکردم:/

(آینده: گذشته:حال:):
yesterday is a history
tomorrow is a mystery
but today is a gift
that is why it is called
(the present)
دیروز یک خاطره است
فردا یک راز است
اما امروز یک هدیه است
به همین دلیل بهش می گویند
(هدیه (معنای الان و هدیه می دهد))
«نقل قول از پاندای کونگفوکار(اون لاکپشته)»

۲۱.بیلیونر شدن به قیمت برهنه شدن جلوی دوربین یا کشته شدن بخاطر رهبری یه شورش بزرگ؟
کشته شدن?

۲۲.حاضری در عوض پول، تا آخر عمرت با کسی باشی که فقط دوستش داری؟(لازم به یادآوریه که دوست داشتن با عشق ورزیدن فرق داره.)
نه:/

۲۳.فرض کن تازه امپراطور کل زمین شدی و آدم فضاییا میخوان به زمین حمله بکنن و این وسط هم فقط تو از این حمله خبر داری، حالا یا میتونی به مردم بگی شورش میکنن و میکشنت اما میتونن از دست آدم فضایی‌ها نجات پیدا کنن، یا یواشکی با چندا از سردارات و چند نفر عادی از زمین فرار میکنی؟
به مردم می گفتم

۲۴.اگه بچه داشته باشی، اسمشو چی میذاری؟(هم اسم پسر بگو هم اسم دختر)
دختر:آرام
پسر:آرش

۲۵.همین الان یهو تبدیل به یه پیرمرد/پیرزن نود ساله خیلی پولدار بشی یا یه بچه دو ماهه؟
دوماهه

۲۶.دوست داری بزرگ شدی چی کاره بشی؟(?????)
هکر:|

۲۷.فک کن قراره تبدیل به یه عروسک بشی، دوست داری اون عروسک چی باشه؟
باربی:)

۲۸.فک کن یه روز از خواب پا شدی و متوجه شدی به جنسی که نیستی(اگه دختری پسر، اگه پسری دختر) تبدیل بشی؛ چیکار میکنی؟ روزتو چجوری میگذرونی؟
با خیال راحت بدون هیچ توجه ای به دیگران در زندگیم:/

۲۹.اگه بهت بگن پنج ساعت بعد میمیری، چیکار میکنی؟
به بهترین شکل ممکن زندگی می کنم میرم دم خونه ی تمام دوستامو بغلشون می کنم و بهشون می گم حلالم کنید چون هیچ وقت دوست خوبی برام نبودین حلالتون می کنم:)

۳۰. فرض کن کسی یهو لباتو(???) ببوسه، چیکار میکنی؟
اونقد میزنمش تا بگه گوه خوردم:/

بی ربط
بی ربط