چالش نامه حال خوب کن به بقیه:)


سلام سلام خدمت ویرگولیای عزیز:)

داشتم توی ویرگول میگشتم که یهو چشمم به یه پست خورد

https://vrgl.ir/7nYDQ

وقتی خوندمش عاشق ایده داخل این پست شدم با خودم گفتم آررررررررررره باید این کارو انجام بدم

قضیه از این قراره که شما یه نامه حال خوب کن مینویسید و به افرادی توی خیابون یا هرفردی که دوست داشتید میدید...

تصور اینکه حتی یه لبخند کوچولو روی صورت کسی نقش ببنده واقعا من رو خوشحال میکنه بنابراین دست به کار شدم یه نامه نوشتم چاپ رنگیش کردم و یه کیلو شکلات خوشمزه خریدم و بسته بندی کردم تا به افرادی داخل خیابون که به نظر ناراحتن یا مشکلی دارن بدم:)


این نمونه نامه ای بود که نوشتم
این نمونه نامه ای بود که نوشتم


نمیدونستم واقعا که چه چیزی بگم فقط حس کردم که این نوشته ها ممکنه حال کسی رو خوب کنه من واقعا توی نوشتن نامه هایی که احساسات آدم رو جریحه دار کنن به معنای واقعی کلمه ضعیفم😑





اولین قدم_پیش به سوی خرید شکلات و چاپ نامه ها☝🏻

من خودم طرفدار اون آبنبات قرمز گلی هستم
من خودم طرفدار اون آبنبات قرمز گلی هستم




دومین قدم_اماده سازی مقدمات«میخوام موشک هوا کنم🏃🏻‍♀️😂»

روبان+نامه+شکلات+یک عدد دختر بسته بندی کننده👀
روبان+نامه+شکلات+یک عدد دختر بسته بندی کننده👀


چند وقت پیش میخواستم همه روبان هام رو بندازم دور اما امروز خیلی به کار اومد«به حکمت هر چیز که خوار آید روزی به کار آید» پی بردم😛


سومین قدم_شکلات هارو بزار داخل نامه👀

چون آبنبات ها از شکلات ها کوچولوتر بودن بنابراین از گوشه کنار برگه میفتادن پایین پس مجبور شدم برای بعضی ها فقط آبنبات و برای بعضی ها فقط شکلات بزارم(من خودم طرفدار آبنبات هام)

پ.ن:شکلات ها خوشمزه تر بودن


چهارمین قدم_گره میزنیم گرررررره🤞🏻


پنجمین قدم_بسته بندی میکنیم📦

خوشگل شدن مگه نه؟!🥺😂
خوشگل شدن مگه نه؟!🥺😂


تموم شد بالاخره😁🤝🏻💪🏻


ششمین قدم_آماده توزیع🚚

خب برو که بریم😀



خوبی قضیه این بود که نامه رو میدادی و الفرار😂🏃🏻‍♀️

اما از همون ابتدا یخورده خجالت میکشیدم

حالا حدس بزنید چی شد؟:/

توی اولین اهدای نامه با کلی صلوات و اعتماد به نفس دادن به خودم و حرفای مثبت رفتم به سمت یه خانم تقریبا 45 ساله ای که بهش نامه رو بدم که با حالت عجیبی نگام کرد ترسید نامه رو پس زد و دائما میگفت این چیه؟! نه من چنین چیزی از غریبه ها نمیگیرم تو کسی هستی اصلا؟! این کارا چیه؟ برو خانمممم مزاحم نشو😑

با مهربونی سعی کردم راضیش کنم که قبول کنه اما با خشم نگاهم کرد و رفت:/

قیافه من اون لحظه
قیافه من اون لحظه


اعتماد به نفسم داغون شد😂😂😂گفتم بیا اینم از شانس من

اولش از برخورد اون خانم ناراحت شدم و میخواستم کلا بیخیالش بشم اما بعدش تصمیم گرفتم که افراد دیگه ای رو امتحان کردم

در دیدار دوم با یه خانم دیگه ای برخورد کردم که از همون اول لبخند زیبای روی لباش به آدم احساس خیلی خوبی منتقل میکرد بعد گرفتن نامه با مهربونی غیر قابل وصفی نامه رو قبول کرد و کلی خوشحال شد:)«خدا کنه دنیا پر از اینجور آدما بشه»

بعدش به یه آقای میانسالی نامه دادم وقتی بهشون گفتم داخلش رو هم بخونید خندید و گفت دخترم من که سواد ندارم باید بدم به پسرم بخونه منم گفتم خیلی هم بهتره

تقریبا به سی نفر نامه دادم دو تا بچه کوچولو چند تا خانم دو سه تا آقا یه نجار و...

بعضی ها برام خیلی دعا میکردن فک میکردن حاجتی دارم:)

بعضی ها بی تفاوت عبور میکردن یکی از خانما نامه رو گرفت شکلات رو خورد و بدون توجه نامه رو داخل خیابون پرت کرد😒😂

خانم های سالمند معمولا خزانه دعا خونیم رو پر میکردن و میگفتن که ان شاءالله که به آروزهای قشنگت برسی

یه آقای میانسالی هم بود که تا نمیپرسید این چیه؟ چرا این کارو کردید؟ و... ول کن نبود و وقتی ایده چالش رو بهش گفتم خیلی خوشحال شد و خندید و تشکر کرد.

اینکه افراد مختلف با ویژگی های متفاوت وکنش های متفاوت نشون میدادن خیلی برام جالب بود

بعضیا میترسیدن از اینکه نامه رو باز کنن

بعضیا استقبال میکردن

بعضیا خوشحال میشدن حتی

بعضیا بی تفاوت بودن

بعضی ها هم خیلی مهربون




من بعد دادن نامه میرفتم و دیگه واکنش بعد خوندن کسی رو ندیدم اما از فاصله دور واکنش یکی از افراد رو دیدم

کاپ قهرمانی بهترین واکنش میرسه به یه آقایی که نامه رو باز کرد شکلات هارو نگاه کرد بعدش نامه رو خوند دور و اطرافش رو نگاه کرد یه لبخند با رضایت و شادی زد و یکی از شکلات هارو خورد:) و دوباره نامه رو خوند«همین یه واکنش برام کافی بود😄❤»



من فقط 30 تا نامه درست کرده بودم واقعا دوست داشتم حالا که براشون نامه نوشتم بخوننش و حداقل برای چند ثانیه هم که شده حس و حال خوبی بهشون دست بده و خوشحال بشن البته مطمئنا ممکنه بعضی ها هم حتی نامه رو پاره کنن و اصلا نخوننش«که امیدوارم اینطور نباشه»

من فقط به دختر خانما و زنان و مردانی که از من خیلی بزرگتر بودن نامه دادم و خب آقا پسرای جوون از این قضیه محروم شدن«این دیگه بر عهده پسرای جوون ویرگول😂 به ما دخترا چه😏»


امیدوارم همیشه حس و حالتون خوب باشه و مقرب به خداوند قادر و متعال باشید🌱


حالا بچه های ویرگولی شما هم خودتون لبخند بزنید ببینم:)

حیف که باید بهتون شکلات های مجازی بدیم

بفرمایید🍫🍬🍭