چالش هفته: اسم و رسم! خلاصه ای از عناوین و افتخارات بنده

درووود. این چالش رو تو پیج جناب شیمی دان دیدم و گفتم که، چرا که نه

البته درکل اسماً هم ناشناخته هستم درحال حاضر ...هنوز... ولی خب...

تارام ، از خطه ی شمال ایران. (هرگونه شوخی با اسم بنده و ربط دادن آن به نام ماشین تازه ساخت ایران خودرو پیگرد قانونی دارد! )

بدلیل امکان هرگونه چشم خوردن! و حسودی کردن به قله های موفقیتم مجبورم بخشی رو سانسور کنم ضمنا که مسائل امنیتی محسوب میشن. (مثلا تمام دنیا دنبال پژوهش های منن) و فعلنه روی پروژهء بزرگترین آزمون ورودی به دانشگاه های سراسری ایران (کنکور) و اخذ بالاترین مدرک اتمام تحصیلات دبیرستانی (دیپلم) در رشته ی نظری پرطرفدار و بسی سنگین علوم تجربی تمرکز دارم (سعی کردم گندش کنم lol )


  • در اولین قدم برای افتخار آفرینی در سن 4 سالگی خواندن و نوشتن را آموخت (البته نوشتن و خیلی فکر نکنم..)
  • سپس در 6 سالگی جزء 30 قرآن کریم را از بر بود (که در مقاطع بالاتر جزء 1 را هم حفظ نمود). وی بدلیل هوش فزاینده خویش منتخب شد تا برای جشن فارغ التحصیلی (انصافا اون چی بود پایان مهد کودک میگفرتن برامون؟! فارغ التحصیلی؟ بابا اون شروع التحصیلیه! ... حالا هرچی که بود. از همونا ) در پایان مهد کودک برای حضار قرآن بخواند.
  • در 3 سال اول مدرسه هیچگاه تکلیف حل نمیکرده و معتقد بود خودش بلد است. دارای یک املای تک صفحه ای در کلاس دوم ابتدایی با 11 عدد غلط املایی!
  • دارای بسیاری کارت صد آفرین.
  • به گردن انداختن مدال های فراوان با رنگ های مختلف در ورزش تکواندو در سطوح استانی کشوری و ...
    + کسب کمربند مشکی دان 1
  • وی هرساله در طرح جابر شرکت نمود اما هیچگونه عنوانی در این زمینه ندارد.
  • قبولی سال ششم به هفتم در مرکز سمپاد ( مدرسه تیزهوشان) که استارتی از بدبختی های وی بود.
  • بعدم که کرونا اومدو نه درس خوندیم نه باشگاه رفتیم. خود را با کتاب و فیلم و سوارکاری و شنا مشغول کرد.
  • مدعی در زمینه آشپزی و شیرینی پزی
نمونه کار
نمونه کار
دیگه دو تا کیک بسه. ولی غذا بهتر درس میکنم تا شیرینی و کیک
دیگه دو تا کیک بسه. ولی غذا بهتر درس میکنم تا شیرینی و کیک


  • ی چند باری هم مسابقه احکام و نهج البلاغه و ترتیل و ازین چیزا رتبه اوردم که یادم نمیاد
  • دست به نقاشی اکرلیک


  • ی بارم شیمی صد زدم.
  • رتبه اول کشور در مسابقه تیمی ریاضی در سال دهم. ( که البته همگروهی بنده در فندلاند درحال گذراندن دوره بوده و بنده به تنهایی در مسابقه گروهی شرکت کردم! بله درست شنیدید! باقی گروه ها 3 نفره بودند و بنده به تنهایی آن میان سوال ریاضی حل می نمودم.(*فدای خودم بشم) )
  • قبولی مرحله اول المپیاد های علمی ریاضی در سال دهم و المپیاد های کامپیوتر و زیست در سال یازدهم.
  • عضو تیم بندی گروه B مسابقات A-lympiad دانشگاه اترخت هلند
  • از نام آوران international mathmatical tournomet of town در مسکو روسیه (املا مو بیخیال شین)


در آخر این عزیز از دست رفته دید تو این مسابقه ها چیزی نیست (البته چیزی هست ولی متاسفانه ما همش دیقه آخر فهمیدیم نصفشو شرکت نکردیم از دست دادیم بقیشم حقمونو خوردن ینی در واقع حقمونو نخوردن ولی ما حمایتی نمیشدیم.. ینی برای اون ایلیمپیاد تنها گروهی که از هوش مصنوعی و کمک بقیه استفاده نکرد ما بودیم نه اینکه نخوایما نه کار با هوش مصنوعی بلد بودیم نه پشتیبانی داشتیم که ازش کمک بگیریم واس حل سوالا...) خلاصه دیدیم دستمون به جایی نمیرسه گفتیم بچسبیم به همین کنکور.

مخلصتون.