ویرگول
ورودثبت نام
نامه های علی و زری
نامه های علی و زری
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

تلاش

سلام زری عزیزم

کم کم داریم‌ به پایان چیزی نزدیک‌میشیم‌که مدت ها ازت وقت و انرژی گرفته.

تو این‌ مدت زیاد بهت گفتم که تلاشت قابل تحسینه. همیشه بهت گفتم بهت افتخار میکنم که اینقدر مصممی. بیشتر وقتا هم فکر کردی که واسه دلخوشیت میگم و میخوام‌تشویقت کنم.

الان که چند ساعت دیگه بیشتر نمونده گفتم اینجا برات بنویسم که همبشه یادمون بمونه.


دوست دارم‌بهت بگم‌که کمتر کسی رو دیدم که مثل تو با وجود مشغله و مسئولیت انقدر مصمم باشه.

به معنای واقعی کلمه زمان بزاره. بدون ادا و اطوار.

و از روز اول تا روز آخر با یک آهنگ‌ و بدون یاس و نا امیدی ادامه بده.

زری من

از نظر من تو قبولی. قبول در هر آزمونی. به من که ثابت شده‌. مطمئنم به خودتم‌به زودی ثابت‌میشه

دوستدارت

علی تو

عشقتلاشنامه عاشقانهموفقیت
نامه های شماره دار نوشته ی زری هستن و بی شماره ها نوشته ی علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید