ویرگول
ورودثبت نام
نامه های علی و زری
نامه های علی و زری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

نامه هشتاد و دو ( علامتهای دوست داشتنی )

علی خوشگلم سلام !

نامه نوشتنم بهت زود به زود شده. شاید این نامه ها و نوشتن راهیه برای اینکه از این دنیای عجیب و ترسناک بیام بیرون و برم تو دنیای خودمون تو جهان موازی. همون دنیایی که آرامش، اولین چیزیه که به چشمت میاد.

علی جونم!

ما زنها همیشه دنبال علامتیم. بذار جمله مو اصلاح کنم و نماینده ی زنان جهان نباشم.

من همیشه تو زندگیم دنبال علامت بودم. از بچگی.

وقتی میرفتم کوه. شب که میشد، می نشستم یه گوشه خیره میشدم به آسمون منتظر علامت از طرف خدا. منتظر شهاب سنگ. اونوقت بهم ثابت میشد خدا داره منو میبینه. و خیال میکردم خدا برام شهاب فرستاده که بگه صدامو شنیده و دعامو اجابت کرده.


هنوزم این عادت رو سرم مونده. خودتم فهمیدی که همیشه دنبال نشونه و علامتم که مطمئن شم دوسم داری.

تو میگی خیلی کارها میکنی که باید برای من نشانه ای باشه که بهم ثابت کنه تو دوسم داری. حرف شما متین دوست عزیز. ولی زری دیوونه ی تو باید نشانه های خاص خودشو پیدا کنه.

تو درست میگی. خیلی خوبی. علامت زیاده برای ثابت کردن عشقت

ولی من عاشق یه علامتم . که هر وقت شک میکنم یا دوز یقینم میاد پایین به اون مراجعه میکنم.

یادته یه بار تو یه پروژه تو بندر عباس بودی. برام یه فیلم فرستادی. یکی ازت فیلم گرفته بود داشتی یه چیزیو براشون توضیح میدادی. اونا هم به دقت گوش میدادن.

یه تیشرت سبز تنت بود و شلوار جین آبی. رو صندلی تابوره طوری نشسته بودی و تاب میدادی خودتو. یه دستت گوشی بود و یه دستت به موس.

اون روز که فیلمو برام فرستادی میدونستی چقدر دلم تنگته. هفته ها بود که ندیده م نمیاد ولی ممکنه قبلش غر هم زده بودم سرت .

دیدن فیلمت خیلی حالم و خوب کرده بود. کلی هم بهت افتخار کرده بودم. مثل همیشه . اما اینکه بهت گفتم اینو برای کلوز فردنت ( که فقط خودمم ) استوری کنی و هایلایت ، دلیلش یه چیز دیگه بود. همون علامته.

بهم گفتی اینکه گوشی دستمه به خاطر توعه. که وقتی بهم میام میدی زود ببینم و زود جواب بدم. وگرنه سر کار گوشی دستم نمیگیرم.

راست میگفتی. تو فیلم کسی گوشی دستش نبود. تو گوشی دستت بود به خاطر من .

اونوقت میگی نمیرم برات؟

یار دور قشنگم

شاید خنده دار باشه ولی علامت عشق تو به من اون فیلمه.

هر چی هم دلیل و برهان بیاری بازم برای من مهمترینش اینه. هر بار این فیلمو میبینم مثل بار اول هی قربون صدقت میرم.

بمون برام علی مهربونم

من غیر از تو حوصله ی هیچکیو ندارم.

عاشق روی ماهت

زریِ تو



شهاب سنگنامه عاشقانهرابطهنامهعلامت
نامه های شماره دار نوشته ی زری هستن و بی شماره ها نوشته ی علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید