فیروزه ایمانی·۳ سال پیشنشانههای بهیادماندنیخیلی از مردم توانایی خواندن و نوشتن به دیگر زبانها را ندارند، اما اکثر آنها لوگوی برندهای معروف را میشناسند، به همین دلیل است که لوگو…
فیروزه ایمانی·۳ سال پیشیک داستان کوتاه دیواریچندسال پیش نگاه مردم به وسایل دستدوم خیلی با الان فرق میکرد. البته این موضوع که آدمها انقدر از وسیلههاشون استفاده میکردند که زوارشون د…
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشفرآیند طراحی تجربه کاربریطراحی تجربه کاربری بخشی از فرایند توسعه محصول است که نه تنها در ایجاد و رشد اعتماد کاربران، که روی اهداف سازمان نیز تاثیر میگذارد...
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشخردهمشکلات UX و راهحلهای آنمشخص کردن جزء به جزء تمامی مشکلات یک پروژه ممکن نیست ولی برطرفکردن عیبهای متداول به طراحان کمک میکند تا پروژههای موفق بیشتری داشته باشن…
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشدستریپذیری رنگها در طراحی محصولیکی از وظایف مهم طراحان محصول این است که هنگام طراحی این افراد را نیز درنظر بگیرند و تلاش کنند تا محصولی جامع طراحی کنند که استفاده از آن ب…
فیروزه ایمانیدرجامعه طراحان UI/UX·۴ سال پیشآبنباتهای دوستداشتنیبازی کندی کراش (Candy Crush) یکی از محبوبترین بازیهای موبایل است و تقریبا کمتر کسی وجود دارد که برای یکبار هم که شده جابهجا کردن
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشبازی با چماق و هویج!بسیاری از ما علاقه خاصی به بازی داریم و از انجام آن لذت میبریم، ولی آیا انگیزه ما از این کار رسیدن به یک پاداش مشخص است یا از روند آزمایش…
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشمسیرهای سرخ در طراحیاکثر کاربران برای رسیدن به هدفی مشخص از یک محصول یا خدمت استفاده میکنند و هنگام استفاده از آنها معمولا رفتار مشابهی از خود نشان میدهند.ب…
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشمیکرواینتراکشنها، جادوی یک دیزاینرما هر روز بیآنکه بدانیم بارها و بارها از میکرواینترکشنها استفاده میکنیم، هر بار که نمایشگر موس خود را روی…
فیروزه ایمانی·۴ سال پیشآنچه طراحان UX از اقتصاد رفتاری میآموزندما انسانها آنطور که تصور میکنیم موجوداتی منطقی نیستیم و حتی زمانی که تلاش میکنیم بهترین خود باشیم، بازهم ممکن است که تحتتاثیر احساسات…